میز خدمت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس در مصلی بزرگ شهرستان قدس

شهر قدس (پانا)- مدیر و اعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس در میز خدمت واقع در مصلی بزرگ شهرستان قدس با هدف بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان، در نماز جمعه حاضر شدند و دستورات لازم را درباره آنها صادر کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
میز خدمت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس در مصلی بزرگ شهرستان قدس

وحید محرمی، مدیر آموزش و‌ پرورش شهرستان قدس با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات مردم به ویژه نماز گزاران و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط به این مدیریت در روز جمعه ۹ دی، همزمان با شروع هفته بصیرت با حضور در محل اقامه نماز جمعه در محل میز خدمت واقع در مصلی این شهرستان، با نمازگزاران از نزدیک ملاقات کرد.

لازم به ذکر است محرمی، با حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه تهران ضمن اقامه نماز با حضور صمیمانه در جمع شهروندان شهرقدس و در راستای سیاست های دولت مبنی بر پاسخگویی مدیران و خدمتگزاری و دیدار نزدیک با آحاد مردم و حل مشکلات شهروندان، پاسخگوی سوالات مردم بود.

وحید محرمی، پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و شهروندان، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

گفتنی است، با توجه به اطلاع رسانی های قبلی، توفیق خدمت رسانی و دیدار صمیمی و چهره به چهره با مردم، با حضور و همراهی برخی از مسئولان و مدیران ادارات شهرستان قدس نیز همراه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار