فرماندار شهرستان خرمدره :

جامعه‌ سالم در گرو توجه و سرمایه‌گذاری در مدارس است

خرمدره(پانا) - فرماندار شهرستان خرمدره با بیان اینکه جامعه سالم و به دور از آسیب های اجتماعی در گرو توجه به مدرسه است،گفت با سرمایه‌گذاری‌های مناسب در آموزش و پرورش است که جامعه‌‍ای اعتلا می‌یابد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جامعه‌ سالم در گرو توجه  و سرمایه‌گذاری در مدارس است

ابوالفضل یوسفعلی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره که به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد،گفت:شهرستان خرم دره در سال جاری موفق به کسب رتبه دوم استانی در هفته پژوهش، رتبه دوم استانی در هفته بهداشت و روان، رتبه سوم استانی در ارزیابی عملکرد انجمن اولیا و مربیان و مقام قهرمانی در مسابقات المپیاد ورزشی مدارس سمپاد استان شده است.
وی با بیان اینکه موفقیت ۹نفر ازدانش آموزان خرم‌دره در مسابقه ملی پنج شنبه‌های نانویی یکی دیگر از افتخارات این شهرستان است،افزود:افتخار می کنیم که خدمت گزار مردم هستیم و امیدواریم که با مشارکت مردم و حمایت های دستگاه های اجرایی شاهد موفقیت های بیشتری در این حوزه باشیم.
در ادامه حجت السلام والمسلمین زاهدی پور،امام جمعه شهرستان خرم دره گفت: یکی از مهم ترین و موثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که مسئولیت پرورش کودکان و جوانان و انتخاب انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو خاسته بر عهده دارد.
فیاض محبی فرماندار شهرستان خرم‌دره به همگرایی و همدلی در شهرستان به ویژه در شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود:خوشبختانه هرروز که می گذرد این همراهی و همدلی در بین دستگاه های مختلف و اعضای شورای آموزش و پرورش تقویت شده است و انتظار داشته و داریم همه عزیزان با این دستگاه همکاری کنند.
محبی در این جلسه گفت:ارزان ترین راه برای بهبود تمامی شاخص‌های یک جامعه، آموزش و پرورش است و باید برای احداث مدارس از ظرفیت خیرین کشوری و شهرستانی استفاده شود.
فرماندار شهرستان خرمدره به اهمیت امر تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات و مجموعه ای از صفات مثبت و منفی که در جامعه شاهد آن هستیم، حاصل امر تعلیم و تربیت است که می‌تواند با اولویت اصلی قرار گرفتن آموزش و پرورش در جامعه شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در این راستا باشیم.
وی اضافه کرد: همه ما می‌خواهیم فرزندانمان در یک جامعه سالم، خوب و رشد یافته، پرورش پیدا کنند. بنابراین اگر به دنبال آن هستیم که جامعه‌ای سالم و به‌ دور از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم باید به مدارس توجه کرده و در آن سرمایه‌گذاری کنیم.
در این جلسه پرویز خلیلی عضو شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان طی سخنانی به مدرسه محوری اشاره و بیان کرد: به عقیده من مدرسه محوری یک گفتمان است، باید برای گفتمان سازی مدرسه محوری نقش مدارس و مردم را در نظر گرفت تا از شعار تبدیل به یک حس در جامعه شود و در این خصوص همه ما باید پای کار باشیم.
در پایان به همت مدیر آموزش و پرورش از کلیه‌ی اعضای شورای آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد .

خبرنگار‌دانش آموز:محمدحسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار