معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

الگو دهی یکی از راه‌های مبارزه با فساد است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه با الگودهی مثبت جلوی نفوذ دشمن را باید گرفت، یکی از راه‌های مبارزه با فساد را همین الگودهی مثبت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
الگو دهی یکی از راه‌های مبارزه با فساد است

طاهر علمی در جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه بصیرت( ۹ الی ۱۹ دی ماه) گفت: تقارن نهم دی ماه با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را امسال برگزار می کنیم که یک وظیفه همگانی است. نهم دی عامل شکست فتنه ای شد که هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، ولی مردم به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت خودجوش در صحنه حضور یافتند و فتنه دشمنان را برملا کردند.

وی افزود: روز نهم دی ماه روز حماسه ماندگار، مظهر بصیرت و دیانت و شناخت وظیفه است. روزی است که برای عبرت گرفتن و هشدار برای نا اهلان می توان از آن یاد کرد. این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه شهید سلیمانی با بیش از ۴۰ سال خدمت به مردم، این بود که خود را فدای آنان کند و این دلیل حبیب دلها بودن ایشان است و در سایه خدمت صادقانه این بزرگ محقق شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از راه‌های مبارزه با فساد، الگودهی است، گفت: تقلید کورکورانه، انتخاب الگوی منفی با آگاهی و انتخاب الگوی مثبت با آگاهی از راه‌های انتخاب مردم است که اگر از الگودهی مثبت به مردم غفلت کنیم، نمی توانیم با دشمن مبارزه کنیم و شهید سلیمانی یکی از این الگوهاست.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری در این رابطه خیلی مهم است و ما باید مسئولیت را بشناسیم و آن را بپذیریم و به درستی انجام دهیم.

علمی یادآور شد: یکی از راه‌های دیگر مبارزه، ترویج خوبی ها است. نباید اجازه دهیم خوبی‌های شهید سلیمانی فراموش شود. همه باید این خوبی‌ها را بشناسند و بدانند که با حضور مردم فتنه های اخیر کشور از بین رفت.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های این معاونت در هفته بصیرت گفت: چاپ پوستر و وصیتنامه شهید سلیمانی با عنوان رزمنده بدون مرز، برگزاری شب شعر با موضوع مقاومت و ایثار و بصیرت، رونمایی از مقالات و دست نوشته ها با موضوع شهادت و ایثار، برگزاری نشست های تخصصی، مسابقه بصیرت عاشورایی و... از جمله برنامه های ما در این معاونت است.

وی در پایان به برگزاری برنامه های جدید و ابتکاری در بزرگداشت ۹ دی ماه و همچنین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار