معلمان پیشگام در طرح جهاد آموزشی بسیج فرهنگیان میانه؛

معلم جهادگر بسیجی میانه‌ای مدرسه را با مسجد پیوند داده است

میانه(پانا) - معلم جهادگر بسیجی منطقه میانه طرح جهاد آموزشی را با تلفیق مدرسه و مسجد در راستای رفع نیازهای آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم جهادگر بسیجی میانه‌ای مدرسه را با مسجد پیوند داده است
محسن کبیری معلم و مشاور تحصیلی دبیرستان استاد شهریار میانه در راستای کمک به ارتقای تحصیلی و استفاده از ظرفیت مسجد برای تربیت دینی دانش آموزان با اجرای طرح جهاد آموزشی با کمک روحانیون و معلمان گامی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برداشته و امیدوار است با تلفیق فعالیت های آموزشی و تربیتی در مسجد نوجوانان و جوانان با مساجد انس بگیرند.
وی طرح جهاد آموزشی را با عنوان یاوران امام مهدی (عج) در مسجد امام علی (ع) شهرک اندیشه میانه شروع کرده و صبح هر جمعه دعای ندبه را با حضور نوجوانان و جوانان علاقه مند برای آشنایی بیشتر نوجوانان با فرهنگ مهدویت برگزار می‌کند و بعد از صرف صبحانه کلاسهای رفع اشکال و تدریس دورس پایه آغاز می‌شود.
معلم جهادگر آموزشی، آموزش کار گروهی را از دیگر فعالیت های این طرح عنوان کرد و گفت در کنار آموزش و رفع اشکال دروس، روش آموزش از طریق همسالان اجرا می‌شود تا با تمرین کار گروهی آموزش موثرتری صورت گیرد.
معلم بسیجی استقبال و همکاری و حمایت روحانیون، هیات امنا و اهالی مومن محله مسجد امام علی(ع) را از عوامل موفقیت این طرح دانست و گفت از آغاز طرح هر هفته شرکت کنندگان بیشتری به طرح اضافه می‌شوند که نیاز به توسعه طرح با کمک مسئولان، نخبگان و دغدغه مندان عرصه فرهنگی جامعه دارد.
کبیری ضمن دعوت از معلمان و سایر فرهیختگان جامعه برای مشارکت در این طرح در مساجد شهر، فعالیت های ورزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی در کنار آموزش قرآن و احکام را از دیگر فعالیت های طرح جهادی یاوران مهدی عنوان کرد و گفت اجرای برنامه های فاخر و جذاب از اهداف مهم این طرح برای جذب بیشتر نوجوانان در مسجد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار