مشاور مدیرکل آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان بسیجی میانه؛

اِخلاص، انجام دادن عمل تنها برای خدا است

میانه (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که اِخلاص، انجام دادن عمل تنها برای خدا است، بر اهمیت خستگی ناپذیری در امر تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اِخلاص، انجام دادن عمل تنها برای خدا است

علی اسدالهی در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع فرهنگیان منطقه میانه به ابعاد مختلف سبک زندگی اسلامی پرداخت و افزود: مدیریت صرف برنامه ریزی،هماهنگی و سازمان دادن نیست، بلکه استفاده از فرصت ها است و و هر کس فرصت های پیش رو را از دست بدهد زیان کار است و در کنار فرصت فکر، فرهنگ، فن، فرهیختگی، فرزانگی را نیز در امورات زندگی و کار فراموش نکنیم.

مشاور مدیرکل، اخلاص و عدالت و میانه روی را از نمونه های بارز سبک زندگی از نظر پیامبر اسلام دانست و گفت: اِخلاص، انجام دادن عمل تنها برای خدا است و کاری که برای رضای خداوند انجام گیرد خستگی نخواهد داشت و عدالت به عنوان انجام گرفتن هرکاری در جای خود است طبق آیات قرآن و احادیث در هر کاری به میانه روی توصیه شده است که در سبک زندگی اسلامی بسیار تاثیرگذار هستند.

استاد حوزه و دانشگاه ذکر و یاد خدا را آرام بخش زندگی عنوان کرد و در توصیه ای به معلمان گفت: ارائه مطالب جدید و سنجش براساس ذائقه مخاطب مهمترین اصل در سخنرانی و آموزش مطالب است و استفاده از روش تدریس تشابه و ارائه مثال بهترین کمک جهت یادگیری است.

همچنین در ادامه این مراسم، رحیم احمدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه، 22 بهمن را به تعبیر رهبر معظم انقلاب عید بزرگ ملت ایران عنوان کرد و گفت: امسال نیز مردم ولایتمدار با حضور در راهپیمایی 22 بهمن عزت و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان اعلام کردند.

وی به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های آموزشی و پرورشی در جهت تحقق ساحت های شش گانه تربیتی و با توجه به ماموریت های بیانیه گام دوم انقلاب که مکمل سند تحول در آموزش و پرورش است در جهت تربیت دانش آموزان تراز اول انقلاب گام تنظیم شده است.

مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همایش سبک زندگی اسلامی با رویکرد زیست عفیفانه به همت کانون بسیج فرهنگیان منطقه میانه با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش،مدیر کانون بسیج فرهنگیان، مدیران مدارس، اعضای حلقه های صالحین و تیم های پیشرفت مدارس در سالن اجتماعات مدیریت منطقه میانه برگزار شد.

تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی بسیج فرهنگیان، اعضای فعال شورای کانون بسیج فرهنگیان و معلمان فعال در تیم های پیشرفت مدارس پایان بخش مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار