خزانه‌دار شورای شهر تهران اعلام کرد؛

عقب‌ماندگی مدیریت شهری در حوزه درآمدهای ناشی از توسعه شهر

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت در 8 ماه گذشته درآمدهای ناشی از توسعه شهر 22 هزار میلیارد تومان بود که تقریبا 3 هزار میلیارد تومان در این حوزه عقب‌ماندگی وجود دارد و این یعنی در 8 ماهه گذشته در جهت اینکه مناطق کار مردم را پیش ببرند کار نشده است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
عقب‌ماندگی مدیریت شهری در حوزه درآمدهای ناشی از توسعه شهر

حبیب کاشانی در جریان بررسی گزارش درآمد 8 ماهه شهرداری تهران گفت: در 8 ماه منتهی به آبان ماه مجموعه منابع نقدی و غیرنقدی حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان بوده است. از ۵۰ هزار میلیارد تومان ۲۰ درصد بودجه یعنی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای غیر نقد است و در ۸ ماهه سال جاری از ۱۶ هزار میلیارد تومان فقط 318 میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

کاشانی گفت: در حوزه درآمدها جلو هستیم و در جایی که درآمدها سهل‌الوصول هستند اقداماتمان بهتر است و این نشان از آن دارد که مجموعه به سمت اوراق مشارکت سوق دارد.

کاشانی گفت: درآمدهای ناشی از توسعه شهر 22 هزار میلیارد تومان بود که تقریبا 3 هزار میلیارد تومان در این حوزه عقب هستیم و این یعنی در 8 ماهه گذشته در جهت اینکه مناطق کار مردم را پیش ببرند کار نکرده‌ایم.

خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت: باید قوانین خود را اصلاح کنیم تا کسری بودجه در این قسمت تامین شود.

وی گفت: 8 ماه از سال گذشته است اما هنوز دریافتی از عوارض تخلفات نداشته‌ایم و خواهش من این است شهردار تهران در هیات دولت اقدامی را انجام دهد که این پول از خزانه بازگردد از دولت می‌خواهم این اموال بازگردد تا کمبودهای شهر جبران شود.

کاشانی گفت: عوارض قطع اشجار 233 میلیارد تومان در 8 ماهه رخ داده است و خواهش من این است اقدامات این حوزه مدیریت شود همچنین در حوزه تامین پارکینگ باید بهتر اقدام کنیم اگر پارکینگ‌های عمومی را تامین کنیم مردم می‌توانند از آنها بهره ببرند.

خزانه‌دار شورا گفت: در 8 ماهه حدود 26 هزار میلیارد تومان وصول شده درحالی که باید 33 هزار میلیارد تومان وصول میشد و شهرداری 6 هزار عقب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار