احمد صادقی در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

بهترین راه ارتقا سلامت اداری جلوگیری از بروز تخلف است

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه بهترین راه ارتقا سلامت اداری جلوگیری از بروز تخلف است گفت یکی از مهمترین مباحث در جلوگیری از فساد قطع ارتباط مستقیم بین کارکنان و مراجعه کنندگان است که این امر با تحقق هوشمندسازی میسر می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بهترین راه ارتقا سلامت اداری جلوگیری از بروز تخلف است

احمد صادقی در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا و در واکنش به گزارش داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ارتقای سلامت اداری گفت: پیشنهاد می دهم گزارش های سازمان بازرسی سه ماه به سه ماه در صحن شورا قرایت شود تا هم این حجم از داده ها بی پاسخ نماند و هم زحمات سازمان بازرسی نادیده گرفته نشود.

وی در ادامه خطاب به رییس سازمان بازرسی گفت: ما یک کارگروه رفع تعارض و شفافیت داریم که حراست کارش را انجام می دهد و نیز کمیته نظارت و برنامه ریزی به ریاست معاون برنامه ریزی که اینها ذیل ستاد ارتقا سلامت اداری هستند اما در راستای منطق سه گانه ای که اقای گودرزی بیان کردند هنوز خیلی از موارد شفافیت محقق نشده و از ۷۱ مورد تنها ۳۱ مورد بارگزاری شده و از این ۳۱ مورد هم تنها ۱۶،۱۷ مورد بروزرسانی شده است. جالب آنکه از زمان ارایه گزارش بنده در خصوص سامانه شفافیت تنها یک مورد مربوط به ماموریت های خارج از کشور بروز رسانی شده و مابقی هنوز اقدامی در راستای بروز رسانی آن انجام نشده است.

صادقی با بیان اینکه مصوبات در زمینه شفافیت تنها روی کاغذ است و لذا گزارش های بازرسی نیازمند بازنگری است، گفت: بهترین روش ارتقا سلامت اداری جلوگیری از بروز تخلفات است نه برخورد با ان البته برخورد با تخلفات هم در جای خود لازم است.

وی همچنین افزود: از مهمترین بحث ها برای جلوگیری از فساد و تخلف قطع ارتباط مستقیم کارکنان و مراجعه کنندگان است که این مهم با تحقق هوشمند سازی میسر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار