مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

دانش‌آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی عاشق نظام و رهبری و شهید سلیمانی هستند

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد دانش‌آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی عاشق نظام و رهبری و شهید سلیمانی هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی عاشق نظام و رهبری و شهید سلیمانی هستند

در آستانه سالروز شهادت شهید سلیمانی، همایش دختران حاج قاسم به همت سازمان دانش‌آموزی فارس در مدارس سراسر استان در حال برگزاری است، این همایش در شیراز به میزبانی ناحیه یک شیراز همراه با تشییع دو شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی برگزار شد و موجب افزایش فضای معنوی این همایش شد؛ مدیرکل آموزش و پرورش در این مراسم بر عشق و علاقه دانش‌آموزان نسل چهارم و پنجم انقلاب اسلامی به نظام و رهبری و شهید سلیمانی تاکید کرد.

محمدخلیل عسکری، با تاکید بر اینکه این مراسم معطر به عطر شهداست و خود شهدا با حضورشان پیام اصلی را رسانده‌اند، گفت: امروز حضور این شهیدان در این مراسم پیام بزرگی است و خود شهید پیامش را به عنوان یک ناظر و یک شاهد حاضر به ما می‌رساند خصوصا زمانیکه در جمع دختران حاج قاسم است.
وی در ادامه گفت: به تعبیر شهید سلیمانی، شروع عاقبت به خیری رابطه قلبی و دلی با حکیم فرزانه‌ای است که این انقلاب و جمهوری اسلامی را مدیریت می‌کند و یکی از مهمترین ابزار محاسبه در روز قیامت نوع ارتباط ما با رهبرمان که همان ولایت فقیه است، است.

عسکری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، همه ما و به ویژه به شما دانش‌آموزان به عنوان میدان‌داران انقلاب را به 7 توصیه دعوت می‌کند و ابتدا همه را به علم و پژوهش دعوت می‌کند و هفتمین مطلبی که امام از ما مطالبه دارد، سبک زندگی است که چگونه زندگی کنیم و نکنیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات سازمان دانش‌آموزی استان فارس در برگزاری همایش دختران حاج قاسم گفت: با دیدن اجرای این برنامه‌ها توسط شما دانش‌آموزان پرشور که در خط نظام و رهبری عاشقانه قدم برمی‌دارید به آینده ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور امیدوار تر می‌شویم. همراه شدن با شما دانش‌آموزان در اجرای چنین برنامه‌های ارزشمندی افتخار بزرگی است و ما تمام قد از زحمات مربیان پرتلاش سازمان دانش‌آموزی استان فارس که چنین برنامه فاخری در سطح ملی را برنامه‌ریزی کردند تشکر می‌کنیم.

عسکری افزود: امروز نباید اجازه دهیم قربت امام زمان (ع) به قربت امام علی (ع) گره بخورد و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی ضمن تحسین گروه سرود دختران فاطمی که در این برنامه به اجرا پرداختند، گفت: این میهن دوستی و ارادت به خانواده و همراه شدن با برنامه‌‌ها در بین شما دانش‌آموزان قابل تحسین است و باید آن را به سایر همسالان و همکلاسی‌های خود نیز گسترش دهید و آنان را نیز در برنامه‌های خود سهیم کنید.

وی از میزبانی آموزش و پرورش فارس از شهدای گمنام ور روز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد و از همه دانش‌آموزان خواست تا در این مراسم به همراه خانواه‌های خود حضور داشته باشند.

رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس نیز در ادامه با اشاره به جمله شهید سلیمانی که همه دختران ایران اسلامی دختران من هستند گفت: مقام معظم رهبری (حفظه الله) فرمودند باید به مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک مدرسه نگاه کنیم.

مرتضی کریمی تاکید کرد: در مدرسه تربیتی حاج قاسم همه می‌توانند وارد شوند و با الگوگیری از سیره ایشان عاقبت بخیر شوند.

وی افزود: برگزاری همایش دختران حاج قاسم همزمان با شهادت سردار دلها در سطح پسران با عنوان پسران سلیمان و در سطح دختران با عنوان دختران حاج قاسم در مناطق ۵۹ گانه آموزش و پرورش برگزار و‌ پرده‌هایی از زندگی شهید سلیمانی برای دانش‌آموزان روایت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار