گردهمایی دانش‌آموزی ایل من در شیراز برگزار شد

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: دوره‌های مهارت‌افزایی و تخصصی مبتنی بر الگوهای تمدن اسلامی مبتنی بر تربیت تمام ساحتی برای دانش‌آموزان عشایری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دانش‌آموزی ایل من در شیراز برگزار شد

مرتضی کریمی در گردهمایی بزرگ دانش‌آموزی ایل من، در دبیرستان عشایری دوره اول شهید بهشتی شیراز اظهار کرد شهدای دانش آموز الگو های جاویدانی هستند که با فدا کردن جان از دین و کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند .
رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس افزود با اشاره به نقش موثر عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از ضرورت آشنایی دانش آموزان با الگوهای هویتی سخن گفت.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر گفت: سه شهید دانش‌آموز شاهچراغ علیه السلام الگو و پیام آورانی هستند که دانش‌آموزان که باید راه آن‌ها را به عنوان یک مکتب در مقابل خود ترسیم کنند .

وی گفت: تمامی امکانات سازمان دانش آموزی استان فارس در اختیار جامعه دانش آموزی و به خصوص دانش آموزان عزیز عشایر قرار دارد و برپایی دوره های مهارت افزایی و تخصصی مبتنی بر الگوهای اصیل تمدن اسلامی برای دانش آموزان عشایری استان فارس در دستور کار قرار دارد.

کریمی اذعان کرد: سازمان دانش‌آموزی با تمام توان برای برگزاری دوره‌های تخصصی مهارتی اجتماعی در مدارس عشایری تلاش می‌کند
و دانش آموزان عشایر تمام نقاط فارس به عنوان جامعه هدف سازمان دانش آموزی محور برنامه ریزی ها خواهند بود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش عشایری فارس نیز در این مراسم گفت: بعد از دوران کرونایی وظیفه اصلی ما انتقال ذهن دانش‌آموزان از فضای مجازی به فضای حقیقی است.
فرج الله میرزائی تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان چند ساحتی در تراز جمهوری اسلامی نیازمند بهره‌مندی از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی است و سازمان دانش آموزی استان فارس با فراهم ساختن ظرفیت های ارزشمند در این مسیر حامی دانش آموزان عشایر خواهد بود.

وی ادامه داد: نشاط دانش‌آموزی و توسعه مهارت‌های اجتماعی در دستور کار سازمان دانش‌آموزی قرار دارد که آموزش و پرورش عشایر در این مسیر از این ظرفیت استفاده بهینه خواهد کرد.

در این گردهمایی برنامه های متنوعی با پوشش عشایری توسط دانش آموزان اجرا شد
و رییس سازمان دانش آموزی استان فارس نیز به وسیله دانش آموزان عشایر ملبس به لباس عشایری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار