معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

تئاتر درسی یکی از نتایج شیوه تدریس بر پایه هنر و نمایش است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد تئاتر درسی یکی از نتایج شیوه تدریس بر پایه هنر و نمایش است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تئاتر درسی یکی از نتایج شیوه تدریس بر پایه هنر و نمایش است

کارگاه تئاتر درسی ویژه معلمان پایه های پنجم و ششم به همت معاونت پرورشی و آموزش ابتدایی با حضور سعید عارفی نسب معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهرا منسوبی معاون آموزش ابتدایی و سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی و مدرس تئاتر درسی با هدف تلفیق هنر تئاتر در روش تدریس معلمان و بروز و کشف استعدادهای دانش آموزان دراداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در این کارگاه آموزشی گفت: تعمیق بخشیدن به آموزه های درسی و تمرین سودمند برای کمک به حافظه، کشف استعدادهای هنری و افزایش توان تحلیل دانش آموزان نسبت به مسائل پیرامون خود، کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، کمک به اختلالات زبانی و تقویت فن بیان دانش آموزان، کمک به اختلالات یادگیری، تبدیل کلاس درس به یک فضای پویا و شاد و خارج ساختن فضای کلاس از حالت تدریس یک بعدی از نتایج شیوه تدریس بر پایه هنر و نمایش است که در این کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، آمادگی آموزگاران پایه پنجم و ششم ابتدایی برای شرکت در دومین جشنواره ملی تئاتر درسی که در سطح کشور است.

دانش آموز خبرنگار: علی اصغر مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار