رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش پرورش البرز:

جشنواره تئاتر درسی حلقه اتصال کانون‌ها و مدارس است

کرج (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش پرورش البرز گفت جشنواره تئاتر درسی حلقه اتصال کانون‌ها و مدارس است و شرط موفقیت در این جشنواره، قرارگیری سه قطب اصلی خانواده، مدرسه و دانش‌آموز در کنار هم است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تئاتر درسی حلقه اتصال کانون‌ها و مدارس است

همایش آموزشی، توجیهی جشنواره ملی تئاتر درسی با حضور سید محمود حسینی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز، مریم شعبانی رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان البرز و رحمت الله نژاد فلاح مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و نیز با استقبال پرشور دبیران پایه پنجم و ششم مدارس ابتدایی در کانون فرهنگی و تربیتی رشد برگزار شد.

مریم شعبانی رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش پرورش استان البرز ،جشنواره تئاتر درسی را حلقه اتصال کانون ها و مدارس دانست و افزود: شرط موفقیت در جشنواره ،قرارگیری سه قطب اصلی خانواده، مدرسه و دانش آموز در کنار هم است و نباید از حضور و توانمندی های اولیا در مدارس غافل شد.

وی در تشریح اهداف این جشنواره بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره تئاتر درسی، تعمیق آموزش های درسی،کشف استعدادهای هنری، کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،کمک به رفع اختلالات زبانی و ایجاد کلاس درس پویا است.

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه مراسم عنوان کرد: باید دانش آموزان تمام ساحتی در تمام عرصه ها تربیت کنیم.

وی افزود: جشنواره تئاتر درسی را به عنوان یک طرح نگاه نکنیم بلکه این طرح برنامه ای است تا بتوانیم از تمام دانش آموزان مشارکت دریافت کرده و اعتماد به نفس را در آنان پرورش دهیم. نقطه قوت محقق شدن اهداف ما دریافت حال خوب از دانش آموزان است.

در ادامه همایش در راستای آشنایی هر چه بیشتر حاضرین با این جشنواره، کارگاه آموزش تئاتر درسی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار شد.

قابل ذکر است کارگاه های عملی کارگردانی ، نویسندگی و بازی گردانی در هفته های آتی برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار : غزل کشاورز نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار