فرماندار ملارد:

لازمه رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها، توجه ویژه به آموزش و پرورش است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد، لازمه رشد و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها را توجه ویژه به آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
لازمه رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها، توجه ویژه به آموزش و پرورش است

جابر کریمی، فرماندار ملارد در سومین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی این شهرستان، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش ملارد در کسب رتبه دوم استانی در حوزه سوادآموزی، بیان کرد: در حال حاضر، شرایط آموزش و پرورش دارای وضعیت خاصی است که اگر غفلت شود باعث بروز اتفاقات جبران‌ناپذیر می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است به حوزه آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای شود و بازنگری دقیقی در برنامه‌های آموزش و پرورش را داشته باشیم. همه دستگاه‌ها تلاش می‌کنند اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش بیفتد اما کافی نیست و باید به تصمیمات و راهکارهای جدیدتری در این حوزه بیندیشیم، لزوم توجه ویژه به آموزش و پرورش را همه دستگاه‌ها باید مدنظر داشته باشند و به این نهاد کمک کنند.

کریمی افزود: همه موضوعات در شهرستان و حتی کشور متاثر از آموزش و پرورش است و برای اینکه شاهد رشد و پیشرفت شهرستان ملارد باشیم باید نگاهی ویژه به آموزش و پرورش و سواد‌آموزی چه در موضوع سرانه‌ها و چه در پشتیبانی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر از آموزش و پرورش و تمامی عرصه‌های مرتبط به آن، حمایت و پشتیبانی شود، شاهد خیلی از مشکلات نخواهیم بود، همچنین لازم است از پتانسیل خیرین هم استفاده و بهره‌گیری شود و شرایط جذب خیرین را فراهم کنیم تا از این طریق بخشی از مشکلات را کاهش دهیم.

در این نشست برنامه‌های مربوط به گرامیداشت هفته سوادآموزی، بررسی عملکرد ادارات، مشارکت حداکثری نهادها و ادارات دولتی و غیردولتی برای جذب و شناسایی افراد بی‌سواد و کم‌سواد و اتخاذ تصمیمات برای عملیاتی‌ کردن برنامه‌های پیشنهادی هفته سوادآموزی مطرح شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار