مدیرکل دفتر وزارتی آموزش وپرورش:

دانش آموزان هیچ سخنی را بدون پژوهش و تحقیق نپذیرند

قم(پانا)- مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی گفت باید دانش آموزان را به سمتی ببریم که هیچ سخنی را نسنجده و بدون پژوهش و تحقیق نپذیرند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان هیچ سخنی را بدون پژوهش و تحقیق نپذیرند

حجت الله الماسی، مشاورعالی وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در آیین تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهشگر برتر استان قم و دومین همایش بزرگداشت علی اصغر فقیهی از چهره های نامدار فرهنگی و پژوهشی کشور، اظهار کرد: کنکاش و جست و جو در رابطه با افراد برجسته در حوزه پژوهش و تحقیقات، یکی از مهمترین دستاوردهاست.

وی افزود: یکی از آفت های جامعه وجوانان این است که در احوال بزرگانی همچون استاد فقیهی تحقیق و تامل نمی کنند لذا در این نوع مراسمات ویژه باید دستاورد های این بزرگان بازنگری شود.

الماسی با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه تربیت عقلانی است خاطرنشان کرد: ضروری است پژوهش را به سمت تربیت عقلانی برد لذا باید دانش آموزان را به سمتی ببریم که سخنی را نسنجده و بدون پژوهش و تحقیق نپذیرند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش مبتنی بر پژوهش در بستر فرهنگی و تمدنی کشور باید استفاده و ارائه شود و نتیجه آن نیز باید تربیتی باشد.

وی معلم پژوهشگر را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت: چنین معلمانی میتوانند با پژوهش های به روز خود تاثیر مناسبی بر روند آموزش دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار