مدیرآموزش‌و‌پرورش‌کلات:

درس پژوهی یک رویکرد جدید برای رشد حرفه‌ای معلمان و بهبود روش های تدریس است

کلات(پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت درس پژوهی یک رویکرد جدید برای رشد حرفه‌ای معلمان و بهبود روش های تدریس است که به معلم در هنر تدریس یاری می‌رساند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
درس پژوهی یک رویکرد جدید برای رشد حرفه‌ای معلمان و بهبود روش های تدریس است

به همت کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی این مدیریت،کارگاه آموزشی درس‌پژوهی با حضور رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت و با تدریس زهرا سادات علمدار مدرس استانی درس پژوهی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این کارگاه گفت:درس پژوهی یک رویکرد جدید برای رشد حرفه‌ای معلمان و بهبود روش های تدریس است که به معلم در هنر تدریس یاری می‌رساند. ترویج تفکر سیستمی و تمرکز بر فرایند یاددهی یادگیری و ایجاد علاقه بیشتر در معلمان نسبت به فرایند یادگیری دانش‌آموزان، از اهداف برگزاری کارگاه های درس پژوهی است. درس پژوهی معلم را در بازاندیشی برنامه ریزی درسی، طرح درس، تدریس، گرفتن بازخورد و اصلاح فرایند تدریس یاری می کند.

رمضان پروانه افزود: در رویکرد درس پژوهی معلمان با حضور در این جلسات هم اندیشی فرصتی برای رشد خود را فراهم می کنند. درس پژوهی،با درگیر ساختن معلمان در فرایند تبیین مساله،طرح نقشه، عمل، مشاهده و ... ،فرهنگ مشارکتی حرفه‌ای را ارتقا می‌دهد.

پروانه در پایان گفت: محیط انعطاف‌پذیر، یادگیری سازمانی را توسعه می‌بخشد و امیدواریم شما همکاران عزیز از ظرفیت ایجاد شده در برگزاری کارگاه های این چنینی به بهترین نحو برای رشد و تعالی دانش آموزان عزیزمان استفاده نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار