مدیر آموزش و پرورش ملارد:

استفاده بهینه از فضاهای ورزشی، راهی برای کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد بر استفاده بهینه از ظرفیت فضاهای ورزشی مجموعه ثمری در جهت کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استفاده بهینه از فضاهای ورزشی، راهی برای کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست شورای تربیت‌بدنی که با هدف اجرایی شدن و عملی کردن فعالیت‌های ورزشی و نظم مجموعه ورزشی شهید ثمری برگزار شد، بیان کرد: شهرستان ملارد دارای پتانسیل بالایی در زمینه استعدادهای ورزشی دانش‌آموزی است و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از این فضاها در راستای تربیت جسمانی دانش‌آموزان استفاده کرد.

وی ادامه داد: برای انجام برنامه‌ریزی دقیق و مدون لازم است به صورت ماهانه نشست شورای تربیت‌بدنی برگزار شود و موانع و راهکارهای عملی این موضوع، بررسی شود.

این مقام مسئول افزود: زمین چمن مجموعه ورزشی شهید ثمری، پتانسیلی جهت ترغیب دانش‌آموزان به ورزش فوتبال و سبک زندگی سالم است بنابراین لازم است جهت فعال کردن زمین چمن طبیعی شهید ثمری، اقدامات لازم انجام شود، چرا که ترغیب نوجوانان به ورزش و فعالیت بدنی، راهی امن برای کاهش گرایش دانش‌‌‌آموزان به آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد، بزهکاری و خشونت اخلاقی است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانش‌‌‌آموزان و پیشگیری از حوادث گفت: برای اینکه شاهد حوادث و مشکلات احتمالی نباشیم، لازم است بیمه اماکن ورزشی قبل از اتمام مدت زمان مربوطه، پیگیری و تمدید شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار