ایران عزادار شد؛

سیدالشهدای خدمت به یاران شهیدش پیوست

تهران (پانا) - آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سیدالشهدای خدمت به یاران شهیدش پیوست

رئیس جمهوری کشورمان عصر روز گذشته پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» به منظور افتتاح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» به این شهر عازم شد و بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

آیت الله ابراهیم رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده‌اند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشته است.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدیر و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است.ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار