در مدرسه ولایت شهرستان فیروزکوه انجام شد

برگزاری پیش اجلاسیه نماز جهت تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی و نماز

فیروزکوه( پانا) - مراسم پیش اجلاسیه نماز جهت تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی و نماز با حضور امام جماعت مسجد و معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش در مدرسه ولایت شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اجلاسیه نماز جهت تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی و نماز

محمد درویش‌متولی، معاون پرورشی مدرسه‌ ولایت فیروزکوه در مراسم پیش اجلاسیه نماز گفت: امروز جامعه، به خلا فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت(ع) به‌معنای واقعی و سیره عملی دچار شده است که نتیجه آن، انواع آسیب‌های اجتماعی، بیماری‌های روحی و روانی، تاب‌آوری‌های مختلف، عدم کنترل هیجانات و فشارها و استرس‌های عصبی در بین دانش‌آموزان منجر شده است.

وی افزود: با توجه به آنچه که در حوزه تعلیم و تربیت داریم می‌بینیم هم با نگاه یک معلم و هم نگاه یک ولی، به بچه‌هایمان باید حق بدهیم که چرا اینقدر پرخاشگر شده‌اند چرا اینقدر عصبی و تندخوی شده‌اند.

معاون پرورشی مدرسه‌‌ ولایت فیروزکوه گفت: در نگاه عملی وقتی به سبک زندگی‌مان نگاه می‌کنیم می‌بینیم به معنای واقعی کمی از قرآن دور شده‌ایم؛ بزرگان ما اهتمام جدی به مسجد رفتن و قرآن خواندن داشتند چه جریانی رخ داده و اینقدر ما در زمان کرونا و وابسته شدن به فضای مجازی از قرآن فاصله گرفته‌ایم.

درویش‌متولی در پایان ابراز امیدواری کرد: به امید خدا و تلاش و خلاقیت معلمان و همکاری اولیا انشاءالله در ماه‌های آینده شاهد تغییر و تحولات چشمگیری در علاقمندی دانش‌آموزان به درس قرآن و رشد اخلاق قرآنی فرزندانمان باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار : علیرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار