مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پویش یلدا به شرط مهربانی در زنجان اجرا می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اجرای پویش «یلدا به شرط مهربانی» در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش یلدا به شرط مهربانی در زنجان اجرا می‌شود

روح‌اله صالحی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نیکوکار استان و مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه به خانواده‌های نیازمند گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اظهار کرد: خیران و مردم نیکوکار در سطح استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

صالحی با اشاره به فعالیت ۱۷۹ مرکز نیکوکاری در استان زنجان خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری محله مبنا توسط نیروهای مردمی و با نظارت این نهاد با هدف حمایت از اقشار نیازمند راه‌اندازی شده و کمک‌های مردمی را در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسانند.

این مسئول با اشاره به حمایت کمیته امداد استان زنجان از ۴ هزار و ۴۰۱ فرزند شامل یک هزار و ۴۸ یتیم و ۳ هزار و ۱۵۳ فرزند مشمول طرح محسنین گفت: حامیان فرزندان معنوی ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب فرزند معنوی‌شان واریز کنند.

اعزام 1000 مددجوی زنجانی به مشهد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از 58 هزار نیازمند اظهار کرد: اولویت کمیته امداد در ارائه خدمات، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

صالحی با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد در ارائه خدمات به جامعه هدف این نهاد، توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده که امسال یک هزار و 500 خانوار توانمند شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت تا پایان سال جاری به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‎شوند، افزود: این برنامه با بهره‌‎گیری حداکثری از مشارکت‌های مردمی انجام می‎‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار