معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

تکمیل و صدور 619 شناسنامه سلامت روان برای مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از تکمیل و صدور شناسنامه سلامت روان برای 619 نفر از مددجویان استان در 6 ماهه اول امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل و صدور 619 شناسنامه سلامت روان برای مددجویان زنجانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ حجت‌الاسلام احمد جباری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به صدور و تکمیل شناسنامه سلامت روان برای مددجویان کمیته امداد گفت: طی 6 ماهه اول امسال برای 619 نفر از مددجویان استان زنجان، شناسنامه سلامت روان صادر شده است.

وی افزود: مددجویان برای دریافت مشاوره‌های رایگان کمیته امداد در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج، شغلی و سایر زمینه‌ها با تکمیل پرسشنامه سلامت روان، غربالگری می‌شوند.

حجت‌الاسلام جباری اظهار کرد: هر یک از مددجویان پس از غربالگری با هدف پیشگیری و کنترل اختلالات روان و افزایش بهداشت جامعه از خدمات مشاوره رایگان کمیته امداد به‌صورت گروهی و فردی بهره‌مند خواهند شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: بهداشت روانی سالمندان، سلامت معنوی، مهارت‌های فرزندپروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان، راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار، آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج، موضوعاتی هستند که در دوره‌های آموزشی به جامعه هدف آموزش داده می‌شود.

وی، ایجاد امکان دریافت مشاوره و راهنمایی به‌‌صورت حضوری و غیرحضوری و تلفنی را از دیگر خدمات این نهاد اعلام کرد و گفت: علاوه بر همکاری کلینیک‌های تخصصی مشاوره و راهنمایی با این نهاد، مرکز نیکوکاری تخصصی مشاوره و مددکاری هم برای ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار