مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کیفی‌سازی تولیدات منجر به خودکفایی و توانمندی مددجویان کمیته امداد می‌شود

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، تلاش این نهاد را ارتقای سطح کیفی تولیدات مددجویان برای رقابت در بازارهای داخلی و جهانی بیان کرد و گفت تحقق این امر منجر به خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفی‌سازی تولیدات منجر به خودکفایی و توانمندی مددجویان کمیته امداد می‌شود

روح‌اله صالحی در دوره مهارت‌آموزی مددجویان کمیته امداد در شهرستان خدابنده با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در حوزه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اظهار کرد: پایه و اساس اشتغال پایدار، توجه به مزیت و میزان ارزش افزوده آن است.

وی با تاکید بر تولیدات باکیفیت توسط مجریان طرح‌های اشتغال، افزود: تلاش کمیته امداد، ارتقای سطح کیفی تولیدات مددجویان برای رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است.

صالحی تصریح کرد: تحقق این امر منجر به خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی و فروش محصولات خانوارهای تحت حمایت، یکی از عناصر مهم در ایجاد و پایداری طرح‌های اشتغال است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد، ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و دستیابی به درآمد ثابت و پایدار و در نهایت خودکفایی و توانمندی و خروج از چرخه حمایت امداد با رعایت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانوارهای تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند است.

بازاریابی مهمترین حلقه زنجیره توانمندسازی مددجویان است

جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده نیز گفت: مهمترین حلقه زنجیره توانمندسازی مددجویان، بازاریابی است که باید از روش‌های نوین برای بازاریابی استفاده شود.

وی اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی، تاثیر به‌سزایی در توانمندسازی و بازاریابی دارد که امیدواریم با ساز و کار مشخص، خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد هم در این دوره‌ها شرکت کنند.

فرماندار خدابنده با اشاره به اختصاص 83 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل بند «ب» تبصره 16به شهرستان خدابنده افزود: این تسهیلات به افرادی که دارای گواهی مهارت‌آموزی بوده و در دوره‌های آموزشی شرکت کرده باشند، پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار