رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان برتر پژوهشگر البرزی

کرج (پانا) - رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز از تجلیل تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان برتر پژوهشی در سطح کشور و استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان برتر پژوهشگر البرزی

مجید جعفری رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش البرز در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر پژوهشی استان عنوان کرد: سلیمان احمد بوکانی از ناحیه ۲کرج به عنوان پژوهشگر برتر استان، زهرا صادقیان و فاطمه بابا از آموزش و پرورش ناحیه یک به ترتیب به عنوان مدیر نمونه پژوهش‌سرای دانش آموزی استان و نفر اول معلم پژوهنده برتر استان و راه یافته به مرحله کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: مریم عیدی پور از ناحیه چهار که حائز رتبه دوم معلم پژوهنده برتر استان و راه یافته به مرحله کشوری هستند و همچنین مجید جعفری مدیر واحد فناور و پژوهشی برتر استان هستند.

جعفری در ادامه بیان کرد: پیوند یوسفی و هانا مهاجر از دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج به عنوان پژوهنده برتر کشور تقدیر و همچنین از فرناز رستگار دانش آموز پایه دوازدهم رشته ریاضی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج به عنوان دانش آموز پژوهشگر برتر استان و کسب مقام جشنواره کشوری همتا و پارمیدا فتحی روشن دانش آموز پایه دهم رشته تجربی از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه سلولی و میکروبیولوژی تجلیل شد.

رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: پارسا شجاعی نیری دانش آموز پایه تحصیلی دهم رشته تجربی از شهرستان ساوجبلاغ به دلیل رتبه برتر کشوری در محور دست سازه، جشنواره نوجوان خوارزمی و رتبه اول کشوری در محور کد نویسی ،گرایش appinventor در سومین دوره جشنواره های علمی پژوهشی پژوهشسرا های کشور شناخته و نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در پایان یادآوری کرد: غرفه سمپاد حوزه آموزش و پرورش البرز به عنوان غرفه برتر نمایشگاه هفته پژوهش استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار