مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان، کمبودهای آموزش و پرورش را تامین کنیم

نیشابور (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش نیشابور گفت تلاش بر این است که با استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان، کمبودهای آموزش و پرورش تامین شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان، کمبودهای آموزش و پرورش را تامین کنیم

علیرضا کلیدری، معاون مدیرکل و مدیر اداره آموزش و پرورش نیشابور با حضور در دانشگاه فرهنگیان با دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان دانشور این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که به همت امور جوانان آموزش و پرورش نیشابور برگزار شده بود، دغدغه و مشکلات دانشجویان را شنیده و دانشجویان را سازندگان آینده نزدیک جامعه بزرگ ایران اسلامی معرفی کرد.

وی گفت: «ارتباط نزدیک و صمیمی دانشجویان و مسئولان شهرستان، موجب رقم خوردن اتفاقات مهم است و ما در تلاش هستیم با بهره گیری از ظرفیت شما نومعلمان جهادی، کمبودهای آموزش و پرورش را تامین کنیم.»

این مقام مسئول ادامه داد: «از این منظر، از شما می‌خواهم ضمن تزکیه و تهذیب، خوب درس بخوانید و ما هم تمام حمایت های لازم را در راستای انجام موارد مورد نظر شما، انجام خواهیم داد.»

جواد درودی، مسئول امور جوانان آموزش و پرورش نیشابور نیز خاطرنشان کرد: «رهبر معظم انقلاب تاکید و توجه خاصی به دانشگاه فرهنگیان دارند و چشم امید نظام جمهوری اسلامی ایران در باب تعلیم و تربیت به نیروهای جوان انقلابی و خروجی از این مجموعه است.»

در انتهای این مراسم از دانشجویان شاخص و برتر دانشگاه نیز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار