معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

دانشجو معلمان جهادگر به مدارس البرز می‌روند

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت ۲۷۳ دانشجو معلم جهادگر دانشگاه فرهنگیان البرز در راستای اهداف قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی به مدارس استان می روند.

کد مطلب: ۱۳۴۷۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دانشجو معلمان جهادگر به مدارس البرز می‌روند

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه با دانشجو معلمان جهادگر افزود: دانشجو معلمان در این اقدام جهادی برای تثبیت یادگیری و جبران ضعف و عقب ماندگی دانش آموزان مدارس ابتدایی در مناطق کم برخوردار استان البرز همکاری می کنند.

وی بیان کرد: دانشجو معلمان جهادگر تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق کم برخوردار استان البرز خدمات آموزشی ارائه می دهند.

حسینی ادامه داد: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان البرز برای کمک به کیفیت آموزشی در مناطق کم برخوردار و بازماندگان از تحصیل استان به جمع قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی استان پیوستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش اضافه کرد: راهبرد جدید در قرارگاه عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی بازکردن در مدرسه به روی همه است تا بتوان از کمک نیروهای جهادی در عرصه تعلیم و تربیت استفاده کرد.

حسینی در پایان تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف این قرارگاه باید دغدغه فرهنگی و تربیتی داشت تا با روحیه جهادی به اهداف پیش بینی شده قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار