جلسه بررسی مسائل روز نوجوانان در دبیرستان شهید هاشمی نژاد برگزار شد

نیشابور (پانا)- گفتمان دینی و بررسی مسائل روز نوجوانان با هدف معرفی آسیب های اجتماعی و با موضوع شیوه های انتخاب دوست خوب، با حضور سه پایه از دانش آموزان دبیرستان شهید هاشمی نژاد نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی مسائل روز نوجوانان در دبیرستان شهید هاشمی نژاد برگزار شد

فاطمه قائمی مشاور دبیرستان شهید هاشمی نژاد نیشابور در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه دوستی با جنس مخالف از جمله موضوعاتی است که در بیشتر موارد، ذهن بسیاری از نوجوانان و جوانان را به شدت مشغول می‌کند، گفت: دوستی با جنس مخالف شاید به ظاهر سطحی است اما می‌تواند با شکست عشقی و مشکلات مختلفی همراه باشد.

وی افزود: سن بلوغ یا سن نوجوانی از سنین ۹ تا ۱۰ سال شروع می‌شود و تا ۱۶ تا ۱۷ سالگی ادامه دارد که این سن، بسیار آسیب زا و با هیجان و شور نشاط زیادی همراه است.

معظم سلیمانی معاون پرورشی آموزشگاه شهید هاشمی نژاد نیشابور نیز در این مراسم، به راه های انتخاب یک دوست خوب و نقش آن در زندگی دانش آموزان و همچنین نحوه ارتباط با جنس مخالف و آسیب های این رابطه پرداخت.

وی در پایان با بیان اینکه این دوره برای نوجوانان یک سن بسیار حساس و آسیب پذیر است، خاطرنشان کرد: خانواده یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر نوجوانان است که باید والدین فرزندان خود را در هر شرایطی درک کرده و همراهی کامل با آنان داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار