مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان:

آموزش سواد رسانه‌ای یک ضرورت برای نسل جوان است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت آموزش سواد رسانه‌ای یک ضرورت برای نسل جوان است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش سواد رسانه‌ای یک ضرورت برای نسل جوان است

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان وبلوچستان در دوره تخصصی آموزش خبرنگاری و سواد رسانه ای که ویژه دانش آموزان در زاهدان برگزار شد، گفت: ما با اتکا به باورهای ارزشی و دینی خود مسئله استقامت و مقابله با نقشه‌های دشمنان را هوشمندانه انتخاب کردیم و همواره دشمنان ما در جبهه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند.

مدیرسازمان دانش آموزی استان، نقش دانش آموز خبرنگاران در مدارس را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: طرح هر مدرسه، یک خبرنگار به همت سازمان دانش آموزی و به منظور تحقق رسالت اصلی این سازمان که همان تربیت اجتماعی دانش آموزان است، در حال اجراست.

حسین کیخا در توصیه ای به دانش آموزان گفت: پرچم دار باشید و در صدر حرکت کنید؛ پرچمدار اخلاق، ایمان و پرچمدار کسب علم و دانش باشید تا توطئه دشمنان خنثی شود.

وی ضمن تاکید بر حفظ روحیه و تفکر بسیجی در بین دانش آموزان پیشتاز و بالاخص دانش آموزان خبرنگار، زمان شناسی و حضور به موقع در صحنه را یکی از مهم‌ترین وظایف دانش آموزان خواند و افزود: بصیرت داشتن و گوش به فرمان ولی فقیه بودن تکیلف همه جوانان و نوجوانان در عصر فعلی است.

حسین کیخا ضمن تاکید بر ادامه این جلسات، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم آموزش حضوری دانش آموز خبرنگاران بتواند در کیفیت و همچنین سواد رسانه این عزیزان کمک کند.

شایان ذکر است دوره یک‌روزه تخصصی آموزش خبرنگاری و سواد رسانه با حضور بیش از ۱۵۰ دانش آموز فعال در حوزه خبرنگاری در مدارس سطح شهرستان زاهدان به همت سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: امیررضا حسینی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار