مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تقویت رشد اجتماعی با انجام فعالیت‌های پرورشی

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد در انجام فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان می‌توانند رشد اجتماعی را در خود تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت رشد اجتماعی با انجام فعالیت‌های پرورشی

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در نخستین روز از برگزاری دوره سواد رسانه ای و فضای مجازی، ویژه مربیان تشکیلاتی و پرورشی مدارس ناحیه یک و دو زاهدان که به همت سازمان دانش آموزی استان برگزار شد با تبریک ولادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: پیامبر(ص) و همه ائمه (ع) برای حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه ویژه ای قائل بودند و ما نیز برای شناخت حضرت زهرا (س) می‌توانیم به قرآن، فرمایشات پیامبر(ص) و زندگی آن حضرت مراجعه کنیم.

وی افزود: بهره گیری از سیره حضرت زهرا(س) در زندگی فردی و اجتماعی می تواند در تربیت فرزندانی در تراز نظام و انقلاب کمک بسزایی نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت های پرورشی در مدارس گفت: خانواده اولین و مهمترین عامل جامعه پذیری فرد محسوب می شود و مدرسه دومین نهادی است که این مهم را بر عهده می گیرد.

حسنعلی میرعبدی افزود: هدف اساسی همه فعالیت های تربیتی مدرسه این است که انگیزه ها و محرک های لازم را برای ادامه رشد و تکامل طبیعی و سالم دانش آموزان ایجاد کند.

وی در پایان تصریح کرد: در انجام فعالیت های پرورشی دانش آموزان می توانند رشد اجتماعی را در خود تقویت کنند. دانش آموز می تواند نقش پذیری های اجتماعی و شرکت در گروه ها و دسته های ورزشی در جهت تبادل نظر و تعامل در مهارت های اجتماعی تمرین کند.

دانش آموز خبرنگار: نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار