علیرضا کریمیان؛ در جلسه شورای معاونین منطقه ۱۳ عنوان کرد:

تلاش ما دستیابی به اهداف بزرگ و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بر تلاش‌های بی‌وقفه برای پیشبرد اهداف بزرگ و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ما دستیابی به اهداف بزرگ و ارزشمند نظام تعلیم و تربیت است

در جلسه شورای معاونین منطقه ۱۳ که با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، پروانه شادمانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران از اهتمام ویژه همکاران فرهنگی در مجموعه آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در مسیر تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت، در کنار ارائه گزارش از مهمترین دستاوردهای منطقه در چند ماه اخیر، خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها در سطح استانی و حتی کشوری نتیجه کار تیمی و همدلی همکاران فرهنگی منطقه ۱۳، مدیران مدارس، معلمان ارجمند و مربیان بزرگوار بوده است.

سپس مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر از زحمات و فعالیتهای انجام شده در منطقه، از عزم دولت و مجموعه حاکمیت بر ارتقاء وضعیت آموزش و پرورش و پیشبرد اهداف ارزشمند آن خبر داد و بر حل مشکلات مجموعه، تقویت و توسعه فضای تعاملی دوستانه، تعامل منطقی و کار شبانه روزی در پیشبرد اهداف تاکید کرد و در این باره گفت: پروژه مهر ۱۴۰۱ یک کار تیمی و منسجم بود که به لطف خدا و تلاش‌ها و کوشش های فراوان شما عزیزان در مناطق به بهترین شکل ممکن انجام شد.

کریمیان همچنین با توصیه به اینکه هر کدام از همکاران در هر جایگاهی که هستند، باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، خاطرنشان کرد: ما با عملکرد مطلوب خود می توانیم موجب کارآمدی نظام شویم و در همین راستا تکریم مردم و افزایش رضایتمندی مخاطبین، رمز موفقیت نظام است، زیرا مردم سرمایه اجتماعی کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در مسیر خوبی حرکت می کند و از دوران اتکای انحصاری به درآمدهای نفتی عبور کردیم و باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها روز به روز در در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

کریمیان در ادامه، پیرامون تثبیت درآمدها، مولدسازی دارایی ها، راه‌های تولید سرمایه و بازگشت آن به مجموعه آموزش و پرورش و بهره برداری بوسیله معلم و دانش آموز، بیان کرد: نظم بودجه ای و انضباط مالی، تعامل و همکاری با سازمان‌های مرتبط و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به همکاران فرهنگی از نکات حائز اهمیت است.

در ادامه این نشست، اعضای شورای معاونین منطقه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تحت مدیریت خود، مهم‌ترین چالش ها و پیشنهادهای کاربردی را در زمینه های تخصصی خود بیان کردند.

در پایان نشست، کریمیان ضمن مثبت ارزیابی کردن جلسه و مباحث مطرح شده در آن، بر پیگیری موضوعات مطروحه و تهیه گزارش اقدامات به عمل آمده در هر محور تاکید کرد و موفقیت همکاران منطقه، در تحقق هدف های آموزشی- تربیتی را خواستار شد.

دانش آموز خبرنگار: امیر عرشیا آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار