امضای تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی، تربیتی آموزش و پرورش پایتخت با مجموعه برج میلاد تهران

تهران(پانا) - در راستای توجه به ساح‌های تربیتی سند تحول بنیادین و گسترش فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی، تربیتی و اردویی تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی، تربیتی آموزش و پرورش پایتخت با مجموعه برج میلاد تهران امضا شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی، تربیتی آموزش و پرورش پایتخت با مجموعه برج میلاد تهران

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش تهران به همراه علیرضا گیلانی، معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن حضور در مجموعه برج میلاد و دیدار با عباس حیدری؛ مدیرعامل این مجموعه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ایجاد تعامل و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های تربیتی است، خاطرنشان کرد: طی تفاهم‌نامه‌هایی که میان اداره کل آموزش و پرورش با شهرداری تهران منعقد شده، برنامه‌های خوبی به‌صورت متقابل در مناطق ١٩گانه آموزش و پرورش شهر تهران اجرا می‌شود.

کریمیان با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر اقدامات تربیتی است و اسناد بالادستی چون سند تحول دولت سیزدهم و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه خاصی به تحول آفرینی و تربیت تمام ساحتی دارند، تصریح کرد: اکنون نیز درصدد هستیم تا با همکاری مدیریت مجموعه برج میلاد تهران، از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی این مجموعه در راستای اهداف تربیتی آینده‌سازان کشور، نظیر برگزاری اردوها و همایش‌های راهیان پیشرفت، توانمندسازی و مهارت‌آفرینی برای دانش آموزان و فرهنگیان بهره‌مند شویم.

این اقدام که با هدف گسترش فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی، تربیتی و اردویی محقق شد، گامی در راستای توجه به ساحت‌های تربیتی مورد تأکید در اسناد بالادستی تعلیم و تربیت به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار