علیرضا کریمیان در آیین معارفه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران:

در حوزه پرورشی و فرهنگی باید کارها عمیق و دقیق انجام شود

تهران (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به اهمیت موضوع تربیت در دین مبین اسلام و همچنین تاکید اسناد بالادستی بر این امر، معاونت پرورشی را حوزه بسیار مهم و اثرگذاری دانست که نیازمند فعالیت های خالصانه، مجدانه و دقیق است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه پرورشی و فرهنگی باید کارها عمیق و دقیق انجام شود

علیرضا کریمیان، در آیین تکریم و معارفه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش پایتخت، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، هم زمانی این انتصاب را با ایام فاطمیه و توسل به آن حضرت اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تربیت در دین مبین اسلام و همچنین تاکید اسناد بالادستی بر این امر، معاونت پرورشی حوزه بسیار مهم و اثرگذاری است که نیازمند فعالیت های خالصانه و مجدانه است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد دیر بازده است، فعالیت و پذیرش مسئولیت های تربیتی این حوزه را مسئولیتی خطیر برشمرد و افزود: همه حوزه ها و معاونت های اداره کل می بایست با همدلی و همراهی در کنار معاونت پرورشی هم گام باشند و همچنین در حوزه پرورشی باید عمیق و دقیق کار شود.

کریمیان در ادامه، از زحمات سیده عادله سجادی که با حفظ سمت، مسئولیت سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران را عهده دار شده بود، تقدیر و ابراز امیدواری کرد: خدمات و تلاش های ایشان در عرصه تعلیم و تربیت مورد قبول درگاه حق تعالی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن انتصاب سید احمد موسوی در سمت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش پایتخت، وی را دارای سابقه درخشانی در حوزه پرورشی و مدیریت دانست که می تواند سکاندار شایسته ای در حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران باشد.

سیده عادله سجادی نیز ضمن تبریک انتصاب معاون جدید حوزه پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: در حد بضاعت خودم این مسئولیت را در جایگاه امانت بر عهده گرفتم چرا که خانواده بزرگ پرورشی با گستره وسیعی از فعالیت ها، نیازمند مدیری با توانمندی، سابقه و کارآمدی در این حوزه است و امیدوارم در این دوره سرپرستی امانت‌دار خوبی بوده باشم.

سید احمد موسوی نیز با تقدیر از اعتماد مدیرکل نسبت به خود، برترین ایمان را امانت دانست و امانتداری حوزه پرورشی را دارای جایگاه والا خواند و افزود: بیشتر آیات قرآن کریم به طور مستقیم و غیرمستقیم تربیتی است و رسالت اصلی پیامبران نیز تربیت انسان بوده است، بنابراین در شرایط فعلی که دشمنان در جنگ روایت ها سعی در تحقق آسیب اجتماعی و تربیتی دارند، اهمیت کار تعلیم و تربیت بیشتر از قبل نمایان شده است.

وی ادامه داد: خوشحالم که معلم هستم و در جایگاه معلمی خدمت می کنم، دانش آموزان امروز دارای اندیشه و افکار متفاوتی هستند که می بایست فضای فرهنگی و تربیتی آنها متناسب با نیازشان تامین شود، بنابراین از تمام ظرفیت های استان باید در این راستا بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر تهران در حوزه پرورشی و فرهنگی شاخص عمل کند، می تواند الگوی نابی در حوزه تربیتی، برای تمام کشور باشد.

موسوی در پایان تاکید کرد: در حوزه پرورشی و فرهنگی باید تلاش کنیم تا نقش تربیتی ۴۵٠٠ مدیر مدرسه احیاء شود و امیدواریم با عنایت خداوند و همراهی و کمک همه دوستان حوزه پرورشی اقدامات موثری داشته باشیم.

گفتنی است، احمد موسوی، مسئولیت هایی همچون مدیریت مدارس، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران، سرپرست معاون پرورشی شهرستان های استان تهران، مشاور اجرایی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 19 و ... را بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار