تجلیل مدیرآموزش و پرورش فلاورجان از دانش‌آموزان برتر مسابقات جهانی محاسبات ذهنی

فلاورجان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش فلاورجان از دو دانش‌آموز برتر در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی در دبستان ابرار تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرآموزش و پرورش فلاورجان از دانش‌آموزان برتر مسابقات جهانی محاسبات ذهنی

حسینعلی امینی، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان با حضور در دبستان ابرار ضمن دیدار با دو دانش آموز نخبه مسابقات جهانی محاسبات ذهنی (یو سی مس) از مریم اعرابی و ثنا ترکی تجلیل کرد.

UCMAS یا همان حساب ذهنی معادلات و محاسبات ریاضی است که کودکان و دانش‌آموزانی که استعدادهای بالقوه‌ای دارند بدون ماشین حساب و یا بدون استفاده از هر ابزار دیگری در مدت چند ثانیه پاسخ معادله و یا محاسبات ریاضی را به صورت ذهنی می‌گویند.

مریم اعرابی، دارنده مقام اول این مسابقات گفت: در این مسابقات که به صورت استاندارد بین‌المللی برگزار شد شرکت کنندگان باید در8 دقیقه به 200 سوال جمع و تفریق پاسخ می‌دادند که توانستم کمتر از این زمان به این سوالات پاسخ دهم و مقام اول را کسب کنم.

این دانش آموز قهرمان جهان عنوان کرد: موفقیت در هر کاری علاقه و پشتکار نیاز دارد و رمز موفقیت در هر رشته ای تمرین و تداوم در آن رشته است و غیر از این پیروزی برای هر شخص غیرممکن می شود.

ثنا ترکی، دارنده مقام سوم این مسابقات نیز راز موفقیت در این مسابقات را حمایت‌های پدر و مادر و مربیان خود دانست و افزود: در مدت یک‌سالی که در این رشته فعالیت داشتم تشویق خانواده و استاد چرتکه ام باعث شد تا علاقه مندی زیادی پیدا کنم و با سعی و تلاش در این مسابقات موفق باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار