کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه، در مالزی توسط دانش‌آموز شیروانی

شیروان (پانا) - چرتکه‌آموز یلدا آقاسیان بیک، موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه (UCMAS) مالزی 2021 شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه، در مالزی توسط دانش‌آموز شیروانی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان با بیان تبریک و ابراز خرسندی از کسب این موفقیت گفت: مسابقات محاسبه ذهنی با چرتکه با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان، تشویق و ترغیب به مطالعه و ایجاد حس رقابت بین آنان، همه ساله در سه مرحله برگزار می‌شود که دانش‌آموزان هر استان می‌توانند پس از انتخاب شدن به مسابقه کشوری و سپس به مسابقات جهانی که در یکی از کشورهای عضو سیستم جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه (UCMAS)برگزار می‌شود، راه ‌یابند.

فرامرز شجاعی افزود: یوسی مس برنامه منحصر به فرد برای رشد کودک است که با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به‌ کار گیری چرتکه سبب پویایی مغز (نیمکره چپ و نیمکره راست) به طور همزمان می‌شود.

وی گفت: چرتکه آموز یلدا آقاسیان بیک، دانش‌آموز پایه هفتم متوسطه اول دبیرستان شاهد ریحانه شهرستان شیروان است که در آزمون آنلاین مسابقات بین‌المللی چرتکه (UCMAS) که در بین ۱۷ کشور جهان به میزبانی کشور مالزی برگزار شد، توانست مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار