سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین گشایش همزمان ۸ مدرسه استثنایی:

۶ مدرسه استثنایی تا دهه فجر افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت با کمک خیرین ۶ مدرسه استثنایی تا دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
۶ مدرسه استثنایی تا دهه فجر افتتاح می‌شود

حمیدرضا خان محمدی امروز در آیین افتتاح همزمان ۸ مدرسه مختص دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت ویدئو کنفرانس در ۸ استان کشور اظهار کرد: عدالت به معنای توجه به تفاوت‌ها است؛ کودکان با نیازهای ویژه نیاز به توجه ما به دلیل کمبودها را ندارند، اگر تغییر نگاه شکل بگیرد، پول و هزینه هم برکت پیدا می‌کند، چرا که دل مهربان این دانش آموزان همه را به خود جذب می کند.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: علاوه بر این ۸ مدرسه، با کمک خیرین ۶ مدرسه استثنایی تا دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این مدرسه‌ها به نام امام رضا علیه السلام احداث شده است. ما آماده‌ایم که در برنامه و خرید تجهیزات نگاه ویژه به این کودکان داشته باشیم، به همین منظور درخواست کردیم که سهم ما از تجهیزات هنرستانی‌ها از ۲۰ به ۵۰ درصد افزایش دهند.

وی با بیات اینکه سازمان نوسازی مدارس آمادگی دارد تا هر جایی که نیاز به مدرسه باشد، اولویت را به بحث کودکان استثنایی اختصاص دهد، عنوان کرد: این کار را با قوت هم پیگیری می‌کنیم. همکاران ما خالصانه و جهادی زحمت می‌کشند، امیدوارم این جریان آغاز و پیشرفتی در مسیر نهضت عدالت باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار