مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران:

طرح مدرسه شیشه‌ای، اقدامی ارزشمند در راستای اهداف و سیاست‌های تحولی دولت است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، طرح مدرسه شیشه‌ای را یک اقدامی ارزشمند در راستای اهداف و سیاست‌های تحولی دولت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح مدرسه شیشه‌ای، اقدامی ارزشمند در راستای اهداف و سیاست‌های تحولی دولت است

نخستین جلسه از سلسله نشست های تبیین برنامه های فرهنگی تربیتی سند تحول در مدارس غیردولتی (مناطق١و٣)، با حضور احمد محمودزاده؛ معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، احمد امانی؛ رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، اعضای شورای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی و مدیران آموزش و پرورش مناطق ١ و ٣ به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ٣ شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسیر رو به رشد فضای تعلیم و تربیت، مبتنی بر اسناد بالادستی؛ نقش مدارس را در تربیت دانش آموز چندساحتی مهم برشمرد و گفت: مدارس غیردولتی نیزبخشی از فضای تعلیم و تربیت هستند، به همین منظور نقش مدیران این مدارس در سیاست‌گذاری‌های آموزشی و پرورشی نقشی کلیدی است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه، سرآمدترین افراد باید برای آموزش و پرورش طرح و ایده دهند و فکر کنند. توسعه یا عدم توسعه مدارس غیردولتی را مستلزم توجه به سنجش اثربخشی این مدارس در ابعاد درونی و بیرونی آنها دانست.

کریمیان با تاکید بر سیاست شفاف‌سازی و مردمی‌سازی دولت افزود: اکنون با تلاش انجام شده در حوزه مدارس غیردولتی،سندی در سازمان مدارس غیردولتی تدوین شده که یکی از بخش‌های آن شفاف‌سازی عملکرد این مدارس است؛ بنابراین طرح مدرسه شیشه‌ای یک اقدام ارزشمند در راستای اهداف و سیاست‌های تحولی دولت است که باعث ارتقا و افزایش سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار