مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب سند سیمرغ در منطقه ٣ در حال اجراست

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 3، ضمن تاکید بر اهمیت اجراسازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، از اجرای آن در قالب سند سیمرغ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب سند سیمرغ در منطقه ٣ در حال اجراست

دومین نشست تبیین برنامه های فرهنگی تربیتی سند تحول در مدارس غیردولتی مناطق یک و سه به میزبانی منطقه ۳ و با حضور احمدمحمودزاده؛ معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، احمد امانی؛ رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی، اعضای شورای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی و مدیرانآموزش و پرورش مناطق ١ و ٣ به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ٣ شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم رضا میرزاده؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٣ ضمن خیرمقدم به مدیران مدارس و مراکز غیردولتی، ابراز امیدواری کرد جمع حاضر فرصت را غنیمت شمارند تا با استفاده از ظرفیت این جلسه تبیینی، در پیشبرد اهداف عالی تعلیم و تربیت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه سابقه تاریخی فعالیت مناطق یک و سه شهر تهران، حوزه شمیرانات بوده است که برنامه های مشترک آموزشی در اینحوزه انجام ‌داده اند هدف اصلی نشست تبیین برنامه های فرهنگی تربیتی سند را تبیین سیاست وزارت متبوع در اجرایی شدن سندتحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی خواند که عامل همکاری های آموزشی و تربیتی بیشتر این دو منطقه خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ٣ تهران، ایده محمودزاده، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی را در تشکیل کارگروه مدیران مناطق ١ تا ۶ تهران که بیشترین مدارس غیردولتی را دارند و اخذ نظرات مدیران در حوزه اجراسازی سند تحول بنیادین را بسیار مهم و اثرگذار برشمرد و افزود: این اقدام باعث حاکم شدن خرد جمعی در مدیریت مدارس غیردولتی خواهد شد و برگزاری این جلسات تبیینی هم خروجی همان جلسات است که با هدف استفاده از خرد جمعی برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون در مناطق مختلف شهر تهران، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حال اجراست و در منطقه ٣نیز با تدوین سند سیمرغ تحول و تشکیل نشست های قطبی با محوریت سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب این سند در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار