مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

آگاهی‌بخشی، محور اصلی برگزاری مانور زلزله است

بهارستان یک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اشاره به مزیت‌های برگزاری مانور زلزله، آگاهی‌بخشی را محور اصلی برگزاری چنین مانورهایی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی‌بخشی، محور اصلی برگزاری مانور زلزله است

همزمان با سراسر کشور مانور زلزله و ایمنی با حضور مسئولین شهرستانی در مدرسه شاهد دکتر شهیدی ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم، عنوان کرد: نیاز به تغییر رویکرد این مانور احساس می‌شود و نباید تنها هدف از برگزاری مانور زلزله در مدارس، برای دانش‌آموزان باشد؛ بلکه لازم است تا بخشی از این برنامه، درگیر کردن خانواده‌ها در مبحث زلزله باشد که بتوانند در مواقع لزوم از ظرفیت مدارس برای مدیریت محله‌ها استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان را محور اصلی برگزاری چنین مانورهایی بیان کرد و افزود: با همکاری سازمان هلال احمر و آتش نشانی در تمامی مدارس ناحیه، آموزش‌های لازم، داده خواهد شد تا در مواقع ضروری دانش‌آموزان با حفظ آرامش اقدامات لازم را انجام دهند و از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

با نواختن زنگ بحران در مدرسه شاهد دکتر جعفر شهیدی، دانش‌آموزان بلافاصله در کلاس‌ها پناه گرفتند و بعد از آن در حیاط مدرسه استقرار پیدا کردند و با صدای آژیر خطر نیز نیروهای امدادی بلافاصله نسبت به دایر کردن چادرهای امداد اقدام کردند.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار