معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

جشنواره‌ها و مسابقات دانش‌آموزی در مدارس جدی گرفته شود

رکن اصلی تحول جامعه معلم است

پانا (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر اجرای جشنواره‌ها و مسابقات دانش‌آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌ها و مسابقات دانش‌آموزی در مدارس جدی گرفته شود

معصومه نجفی پازوکی در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: رکن اصلی تحول جامعه معلم است که باید به لحاظ آموزشی و تربیتی در مدارس نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه سیاستگذاری آموزشی در مدارس در شرایط کنونی یک ضرورت است بیان کرد: توجه به اهداف سند تحول بنیادین و تربیت دانش آموزان تمام ساحتی باید مورد توجه همه مدیران مدارس قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش توجه به کیفیت آموزشی را از برنامه های مهم وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: باید تلاش کنیم فضای تربیتی در مدارس پر رنگ شود تا دانش آموزان به لحاظ تربیتی و اعتقادی به خوبی پرورش پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه علی رغم همه محدودیت ها دولت پشتیبان آموزش وپرورش است گفت: با اشراف بر مسائل آموزش وپرورش در استان شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنید تا شاهد رشد کیفی مسائل تربیتی و آموزشی در مدارس باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج نیز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت آموزش وپرورش در رشد و بالندگی و توسعه کشور بسیار خطیر است .

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه باید امکانات و تجهیزات لازم برای آموزش مطلوب دانش آموزان فراهم شود، گفت: در دوسال شیوع کرونا و با فضای مجازی آموزش دچار خسران و ضربات جبران ناپذیری شد که برای جبران آن باید چاره اندیشی کرد.

وی از معاون وزیر آموزش و پرورش خواست با توسعه زیرساخت ها و برنامه های متنوع فرهنگی ، آموزشی در مدارس بستر را برای تربیت اعتقادی و دینی دانش آموزان فراهم نمایید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: علی رغم خدمات بی نظیر نظام اسلام اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد متاسفانه در بحث فضای آموزشی، مشکلات و کمبودهای زیادی داریم که نیازمند نگاه ویژه مسئولان آموزش وپرورش است.

سید جواد هاشمی با تقدیر از مدیر خوب آموزش وپرورش در بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی جاری گفت: با ظرفیت ها خوب انسانی در استان نیازمند توسعه زیرساخت های آموزشی و فرهنگی هستیم.

وی خواستار تسریع در اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان برای ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس شد.

حاجی زاده مشاور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش نیز با تقدیر از فعالیت های خوب آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در تکمیل چمن های ورزشی در طرح شهید سلیمانی گفت: 35چمن ورزشی در فضاهای آموزشی مدارس این استان در حال انجام است که 20 مورد آن به بهره برداری رسید وبقیه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست به موفقیتهای آموزش وپرورش در سال جاری اشاره کرد و گفت: فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره ها ومسابقات ملی خوش درخشیدند و رتبه های خوبی کسب کردند.

حسنعلی عزت خواه گفت: با همدلی و هماهنگی معاونین و روسای آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق و رصد مشکلات و مدیریت آنان برای رشد وبالندگی دانش آموزان بی از گذشته تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: در طرح شهید سلیمانی اقدامات خوبی در بحث چمن های ورزشی انجام گرفت که نیازمند حمایت استاندار و وزارت آموزش وپرورش برای تکمیل سالن های ورزشی هستیم.

در این نشست برخی معاونین و روسای شهرستانها ومناطق دیدگاهها ونظرات خویش را در رابطه با چالشها و مشکلات آموزش وپرورش بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار