عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد؛

افزایش مراجعات ساکنان محله نفرآباد برای دریافت پروانه ساخت

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از افزایش صدور پروانه ساخت و مراجعات مردم محله نفرآباد پس از اجرای طرح توسعه این پهنه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مراجعات ساکنان محله نفرآباد برای دریافت پروانه ساخت

جعفر شربیانی در یکصد و نهمین جلسه شورا گفت: در طول سی سال ۳ طرح نیمه کاره رها شده محله نفرآباد و شهرری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی باعث نابودی این پهنه شده بود.

وی افزود: در نهایت طرح نهایی در جهت تکمیل پروژه نفرآباد که در شورای ششم تصویب شده بود طرحی با نظر مردم تدوین و تصویب و در نهایت کلنگ زنی چندین طرح خدماتی در این محدوده توسط سازمان نوسازی شهر تهران انجام شد.

سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: طبق گزارش هایی که بنده تهیه کرده ام کارهایی برای صدور پروانه و پاسخگویی به مراجعات مردم در این زمینه انجام شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم چنین طرح هایی در یک مدت زمان کوتاه باعث رونق و احیای محله نفرآباد شود.

شربیانی یادآور شد: این طرح درخواست سه دهه مردم این محله بود که بالاخره در شورای ششم و مدیریت شهری به سرانجام رسید و باعث رضایت مندی مردم شد.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه این محله ارزش فرهنگی بالایی دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری به مردم در طراحی ساختمان های این محله کمک کند که زیبنده این محله و در جوار حرم حضرت عبدالعظیم بودن باشد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با بیان اینکه نفرآباد ۵۰۰ پلاک دارد، اظهار کرد: ۲۰۰ پلاک پیش از این تملک شده بود که مابقی نیز تملک خواهد شد. حتما به ساخت و ساز با کیفیت و با معماری ایرانی-اسلامی توجه خواهیم کرد.

محمد ناظم رضوی با بیان اینکه شاهد حضور خیرین و تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستیم، یادآور شد: هتلی توسط شهردار تهران در این محله کلنگ زنی شده که پیمانکاران آن، شرکت های اجرایی بنیاد مسکن هستند.

وی ادامه داد: پروژه مترو خط ۶ در ایستگاه حرم مطهر در بخشی از محله نفرآباد قرار دارد و انتظار می رود که رقمی به صورت حداقلی در این مسیر در نظر گرفته شود تا بتوان طرح های منطقه را پیش برد.

رضوی با بیان اینکه ۸ پروژه در محله اجرا می شود، تصریح کرد: پارکینگ محله ای یکی از طرح های این محله است که قابلیت تسری به سایر مناطق شهر تهران را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار