در اختتامیه سومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور :

پژوهش‌سرای آفرینش‌ منطقه ۴ به‌عنوان قطب استانی نجوم‌ موفق به کسب 4 رتبه کشوری شد

تهران (پانا) - پژوهش‌سرای آفرینش آموزش و پرورش منطقه 4  در سومین جشنواره علمی پژوهشی که در استان هرمزگان برگزار شد توانست با همت و تلاش دانش‌آموزان با استعداد و فرهنگیان موفق به کسب 4 مقام کشوری در حوزه نجوم شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سرای آفرینش‌ منطقه ۴ به‌عنوان قطب استانی نجوم‌ موفق به کسب 4 رتبه کشوری شد

مراسم اختتامیه سومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای کشور به میزبانی استان هرمزگان در شهرستان بندرعباس برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره معرفی شدند.

در این جشنواره پژوهش سرای آفرینش، ‌موفق شد به عنوان قطب استانی نجوم شهر تهران 4 رتبه برتر کشوری در حوزه نجوم را از آن خود کند و باران صوفی نژاد از دبیرستان دوره اول صبا در گرایش پژوهش نجومی، شادلین لاجوردی از دبیرستان دوره اول صبا در گرایش پژوهش نجومی رتبه سوم و هومن قاضی مرادی از دبیرستان دوره اول سما پاسداران در گرایش ساخت مدل و ابزار نجومی، امیرحسین افتخارنبوی طباطبائی از دبیرستان دوره اول سما پاسداران در گرایش ساخت مدل و ابزار نجومی به رتبه چهارم دست پیدا کردند.

بدون شک کسب این موفقیت های غرور آفرین، نشانگر عنایت الهی، همت و تلاش دانش آموزان با استعداد و فرهنگیان دلسوزی است که دل در گرو سربلندی ایران عزیز دارند و برگ زرین دیگری بر افتخارات علمی این منطقه افزود.

همچنین در این دور از جشنواره دیبا سعیدی نیا مدیر پیشین پژوهش سرای آفرینش منطقه 4 به عنوان مدیر برتر معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار