مربی کارگاه خبرنگاری خلیل آباد:

ماجراجویی و کنجکاوی خبرنگار باعث حل معماها می‌شود

خلیل آباد (پانا) - مربی کارگاه خبرنگاری افزود دانش‌آموزان باید به دنبال حقیقت باشند و ارزش خبر را بسنجند. ماجراجویی و کنجکاوی خبرنگار باعث رسیدن به حل معماها می‌شود که ریسک‌ها و خطرهایی را هم در پیش دارد ولی در خبرگزاری پانا ، لذتی بدون خطر را می‌توانید داشته باشید.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ماجراجویی و کنجکاوی خبرنگار باعث حل معماها می‌شود

امید عرب، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سلمان در کارگاه خبرنگاران گفت: امیدواریم امسال از ظرفیت ایجاد شده نهایت بهره را ببرید و در حوزه خبرنگاری برای خودتان و برای شهرستان موفقیت های زیادی را کسب کنید.

عرب افزود: ما آماده هستیم تا همه ی امکانات خود را در اختیار اعضای خبرنگار قرار دهیم تا بتوانند با تلاش و پشتکار، هر چه زودتر نکات را فرا گرفته و بعد برای شرکت در جلسات به ادارات معرفی و شروع به تهیه و ارسال خبر کنند.

در ادامه عباسعلی شهابیان، مربی کارگاه خبرنگاری نیز با بیان اهمیت کار خبرنگاری گفت: از این بابت خوشحالم که در خدمت نوجوانانی هستم که مشتاق خدمت به مردم هستند و می‌توانند معماها و مشکلات را مطرح و با یاری خدا و مردم و مسئولین حل کنند و پاسخ را بیابند.

وی ادامه داد: خبرنگار فردی ماجرا جو و کنجکاو است که پیگیر مسائل جامعه است. او به دنبال عیب و نقص و مشکلات است که در این میان مسیر های سختی را باید طی کند.

شهابیان افزود: دانش آموزان باید اصول حرفه ای خبرنگاری را یاد بگیرند، کسانی که کار خبرنگاری را در کودکی و نوجوانی آغاز کنند مطمئن هستیم در آینده هم در کنار هر شغل و سمتی که داشته باشند می توانند در حیطه خبرنگاری هم فعالیت کنند و این فعالیت خبری موجب بهبود و ماندگار شدن کارشان می شود. کارنامه ی خبرهای ارسالی دانش آموزان به صورت ماهیانه به مدارس اعلام می شود تا مدیران و همکاران و دانش آموزان در جریان زحمات همکلاسی های خود باشند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید به دنبال حقیقت باشند و واقعیت هایی را که روزانه اتفاق می‌افتد و ارزش خبری دارند را ارائه دهد. ماجراجویی و کنجکاوی خبرنگار باعث رسیدن به حل معماها می شود که ریسک ها و خطرهایی را هم در پیش دارد ولی در خبرگزاری پانا ، لذتی بدون خطر را می توانید داشته باشید.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار