فرمانده بسیج جوادآباد:

اساس تشکیل بسیج، در راستای رسالت خدمتگذاری است

جوادآباد (پانا) - فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب جوادآباد، گفت بسیج پیوند ناگسستنی با مردم دارد و اساس تشکیل بسیج در راستای رسالت خدمتگذاری است.

لینک کوتاه کپی شد
اساس تشکیل بسیج، در راستای رسالت خدمتگذاری است

سیدابوالفضل شاه‌صاحب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب جوادآباد به پانا گفت: «بسیج پیوند ناگسستنی با مردم دارد و ما باید این نکته را بدانیم که اساس تشکیل بسیج در راستای رسالت خدمتگذاری است. در صحنه ها و چالش‌های متعدد که توسط نظام سلطه، برنامه ریزی و اجرا شده و قصد ضربه و تخریب در آنها به طور واضح مشهود است، همواره بسیج در صحنه حاضر شده و با جانفشانی و فداکاری و ایثار در مقابل دسیسه آنها ایستاده است.»

وی افزود: «رمز موفقیت بسیج، اول ولایتمداری است که امتداد مسیر عظیم انبیا و اولیا و ائمه معصومین و علما است و دوم فداکاری و ایثار؛ ملت هوشیار و همیشه در صحنه ما که همان کالبد و هویت بسیجی در آن نهفته است هوشیاری به خرج داده‌اند و در نقشه خصمانه غرب گرفتار نشده اند.»

شاه صاحب ادامه داد: «امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هفته بسیج برنامه‌های متعددی خواهیم داشت. ۲۲ برنامه را در روستاهای مختلف و در پایگاه های بسیج با کمک برادران بسیجی در مجموعه ها انجام خواهیم داد؛ از جمله کمک های مومنانه که واقعاً در شرایط اقتصادی یکی از اولویت ها خواهد بود. همچنین غبارروبی مزار شهدا و برنامه یادواره شهدا را در تعدادی از روستاها خواهیم داشت و مسابقات متعددی مثل مسابقات ورزشی و مسابقات قرآنی برگزار خواهیم کرد.»

فرمانده حوزه بسیج شهید دستغیب اظهار کرد: «هفته بسیج امسال یک تفاوت با سال های پیش دارد و آن عجین شدن این هفته با شهادت شهدای بسیجی در گوشه و کنار کشور است. بهترین سند افتخار بسیج این شهدا هستند و ما همواره باید خود را مدیون آنها بدانیم و در پیمودن مسیرشان لحظه ای توقف نکنیم.»

دانش آموز خبرنگار : مهدیار اردستانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار