مدیر آموزش و پرورش جوادآباد:

دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی‌ دانش‌آموزی تک‌بعدی نیست

جوادآباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جوادآباد، هدف نظام تعلیم و تربیت را آماده‌سازی دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، دانش‌آموزی تک‌بعدی نیست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی‌ دانش‌آموزی تک‌بعدی نیست

عابده مرادی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار‌ پانا جوادآباد‌، عنوان کرد : «آموزش و پرورش برنامه دارای جامع و کاملی است به نام سند تحول بنیادین و ما مجریان سند تحول هستیم؛ در راستای این اجرا اولویت بندی‌هایی وجود دارد بنام ساحت‌های شش‌گانه که در جلساتی که با همکاران داشتیم سعی کردیم به تمام ساحت ها بپردازیم تا دانش‌آموز را تک‌بعدی تربیت نکنیم؛ هدف ما این است که دانش آموزی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم که دانش آموز تراز انقلاب اسلامی یک دانش آموز تک بعدی نیست .»

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد، ادامه داد: «دانش آموزان باید سعی کنند به قول فرمایش مقام معظم رهبری، مرکز دنیا باشند و اگر دانش آموزی خودش را مرکز دنیا بداند، تمام سعی خود را می‌کند که مبدا تحولات بزرگ شود؛ زیرا خودش و جایگاه خودش را می شناسد و برای خودش ارزش قائل است.»

مرادی در مورد دغدغه‌های خود در خصوص دانش‌آموزان، بیان کرد: «در درجه اول همیشه در این فکر هستم که اگر دانش آموزان را مثل فرزندان خود بدانیم و مثل فرزندان خودمان دغدغه تعلیم و تربیت شان را داشته باشیم قطعا اتفاق‌های خوبی می افتد و دغدغه دوم من همواره این است که امید و نشاط و انگیزه در دانش آموزان افزایش پیدا کند.»

وی افزود: «جوادآباد ظرفیت های مهمی دارد از جمله 46 اثر تاریخی که ثبت جهانی شده است و قابلیت برگزاری تورهای گردشگری و اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی دارد. لازم است که از مفاخر کشورمان و نخبگان برجسته بخش جوادآباد برای دانش آموزان الگو‌سازی کنیم. قطعا دانش آموزانی شاخص و باانگیزه در آینده خواهیم داشت. امید است با پرورش نسلی پویا و پرتلاش زمینه ظهور حضرت حجت فراهم شود.»

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیار اردستانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار