امام جمعه جوادآباد :

انتظار مردم از دستگاه قضا این است که با اشرار، جدی‌ترین برخورد صورت گیرد

جوادآباد (پانا) - امام جمعه بخش جوادآباد بیان کرد انتظار مردم از دستگاه قضا و نیروهای امنیتی این است که با اشرار برخورد جدی‌تری صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انتظار مردم از دستگاه قضا این است که با اشرار، جدی‌ترین برخورد صورت گیرد

حسین رضاپور در خصوص حوادث تروریستی روز گذشته اظهار کرد: این حملات مسلحانه بخشی از جنگ ترکیبی سنگین دشمن علیه این ملت بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در بخش جوادآباد ادامه داد: جنگ ترکیبی اضلاع متعددی دارد یک ضلع آن مربوط به اقتصاد است که با تحریم های فلج کننده اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار می‌دهد؛ ضلع دیگر آن جنگ سایبری و اطلاعاتی است که حمله به مراکز اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

حسین رضاپور بیان کرد: یکی از اضلاع بسیار مهم این جنگ ترکیبی تهاجم فرهنگی است که بسیار هم خطرناک تر از جنگ های دیگر است که به دین و اعتقادات مردم حمله می‌کنند که متاسفانه در این زمینه دشمن تا حدودی موفق شده است. ضلع دیگر جنگ ترکیبی در زمینه دیپلماسی و سیاسی است و یکی دیگر از اضلاع ترکیبی حمله مسلحانه است که اخیراً نمونه‌های آن را می بینیم که چگونه کودکان و زنان سرزمین ما را به شهادت می رسانند.

وی افزود: انتظار مردم ما از دستگاه قضا و نیروهای امنیتی این است که با اشرار برخورد جدی‌تری صورت گیرد که شاهد تکرار این جنایات نباشیم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیار اردستانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار