فرمانده دوران دفاع مقدس:

معلمان همواره پرچم‌دار حفظ ارزش‌ها در این آب‌و‌خاک هستند

شهرری (پانا) - فرمانده دوران دفاع مقدس و کارشناس جبهه مقاومت اسلامی در مراسم همایش بسیجیان فرهنگی و تجلیل از معلمان جهادگر بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهرری، معلمان را همواره پرچم‌دار حفظ ارزش‌ها در این آب و خاک دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان همواره پرچم‌دار حفظ ارزش‌ها در این آب‌و‌خاک هستند

سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی گفت: یکی از اقشار و گروه‌های فعال در دوران دفاع مقدس معلمان هستند که جانانه به وظیفه خود عمل کردند و پس از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز کارنامه و عملکرد بسیار خوبی از خود برجای گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب و طی کردن جنگ تحمیلی هنوز این کشور به معلمان خوب و انقلابی خود افتخار می‌کند و معلمان همواره پرچم‌دار این آب و خاک هستند.

مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: اکنون وظیفه معلمان انقلابی خطیرتر و مهم‌تر است و با علم و آگاهی و بصیرت بیشتر باید دانش آموزان را راهنمایی کنند.

اهوازیان با اشاره به ایجاد گروهک‌های تروریستی همچون داعش از سوی استکبار جهانی و حمایت همه‌جانبه آنان از این گروهک‌های جنایتکار گفت: هزینه‌های هنگفتی را مستکبرانی همچون آل سعود برای داعش صرف کرده‌اند تا جریان مقاومت را در منطقه از بین ببرند؛ اما زهی خیال باطل که اهداف شومشان عملی نشد و نیروهای مقاومت توانستند بسیاری از مناطق تحت سیطره داعش را در عراق و سوریه آزاد کنند.

وی تصریح کرد: حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با بصیرت نیروهای انقلابی، رزمندگان اسلام و ملت بصیر ایران در دهه‌های گذشته بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است و این روند باید همچنان تداوم یابد. ولایتمداری و شهادت‌طلبی و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام همچون چهل سال گذشته ارزشمند است.

خبرنگار: فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار