مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

شهدا سند زنده حقانیت ایران اسلامی هستند

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در آستانه هفته بسیج مستضعفین و در دیدار با خانواده شهدا، شهدا را سند زنده حقانیت ایران اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شهدا سند زنده حقانیت ایران اسلامی هستند

یعقوب ایمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری ضمن ادای احترام به خانواده شهیدان اکبری که دو شهید فرهنگی و یک شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، بیان کرد: شهیدان تمامی وجود خود را برای خدا و مردم گذاشتند و نسل آینده این گواهی را خواهد داد که آنان چگونه شجاعانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و جان عزیز خود را فدا کردند.

وی ضمن تقدیر از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و استقامت شهدا و خانواده‌های ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد و افزود: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

ایمانی در ادامه گفت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام دادند.

خواهر شهیدان اکبری نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداخت‎ و خاطرنشان کرد: همه ما در مقام بازماندگان شهدا وظیفه داریم و مهمترین وظیفه ما پاسداری از خون شهیدان است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار