فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام:

مهم‌ترین هدف اردوهای راهیان نور جهاد تبیین است

شهرری (پانا) - فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام، در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور آموزش‌وپرورش ناحیه یک و دو شهرری، مهم‌ترین هدف اردوهای راهیان نور ‌را جهاد تبیین دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین هدف اردوهای راهیان نور جهاد تبیین است

سرهنگ روح‌الله قنبری، فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام ضمن تقدیر از مدیران آموزش وپرورش ناحیه یک و دو شهرری بیان کرد: پس از دو سال وقفه در اعزام دانش‌آموزان به مناطق به‌دلیل شرایط کرونایی، اردوی راهیان نور دانش‌‎آموزی در سال تحصیلی جاری به‌شیوه حضوری با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار می‌شود.

وی اردوهای راهیان نور را از مهم‌ترین بسترهای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قلمداد و اظهار کرد: اردوی راهیان نور از کارهای پسندیده و اثرگذاری است که باید همه ما در انجام آن اهتمام داشته باشیم.

قنبری در ادامه خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، مقاومت ما متفاوت بوده است و به همین سبب موظفیم میراث دفاع مقدس را به دانش‌آموزان و نسل آینده‌ساز منتقل کنیم و با اهتمام ویژه، فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم.

در پایان این نشست، مدیران آموزش وپرورش ناحیه یک و دو شهرری مطالبی پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور بیان کردند.

خبرنگار: فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار