امام جمعه خرمدره:

بسیجی بودن کار راحتی نیست

خرمدره (پانا) - امام جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه بسیجی بودن، کار راحتی نیست، علت هجمه دشمنان به بسیجیان را درست بودن راه و هدف آن‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیجی بودن کار راحتی نیست

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در دیدار جمعی از کارکنان سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان خرمدره ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج از زحمات مدافعان امنیت قدردانی کرد.

وی گفت: بسیجی بودن، کار راحتی نیست؛ اینکه می‌بینیم امروز بسیجیان مورد هجمه دشمنان ایران اسلامی قرار گرفته‌اند، نشان از راه و هدف درستی است که این عزیزان در پیش گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اظهار کرد: اگرچه آسیب‌های زیادی بر نظام خورد اما برکاتی داشت که خالص از ناخالص شناخته شد و شناخته خواهد شد، به شرطی که بعضی از مسئولان بیدار شوند و برای این مسئله بصیرت لازم است.

امام جمعه خرمدره در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «من خود یک بسیجی هستم» خاطرنشان کرد: این یعنی یک بسیجی تمام‌عیار و معیارهای ما حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در ادامه به آثار مرحوم علامه مصباح از جمله خداشناسی در قرآن، کیهان‌شناسی در قرآن، حقوق سیاسی در قرآن و... اشاره کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با علامه مصباح گفت: ایشان فرمودند اندیشه‌های علامه مصباح باید ترویج شود.

امام جمعه خرمدره در پایان ابراز کرد: خواهشمندم مطالعات بنیادین‌تان را بالا ببرید به لحاظ اینکه تهاجم فرهنگی مبتنی بر تهاجم معرفتی است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدحسین داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار