امام جمعه بخش گلستان:

حمایت از دانش‌پژوهان عاملی موثر در موفقیت آنان است

بهارستان یک(پانا)- امام جمعه بخش گلستان در مراسم تجلیل از پژوهشگران ممتاز دانش‌آموزی، حمایت و پشتیبانی از استعداد‌ پژوهشگران را، از عوامل موفقیت آنان دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از دانش‌پژوهان عاملی موثر در موفقیت آنان است

در مراسم تجلیل از پژوهشگران ممتاز دانش‌آموزی حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مدت بیش از 4 دهه، علی‌رغم همه مشکلات و سنگ اندازی‌ها توسط دشمنان، در عرصه‌های مختلفی مانند پزشکی، صنعتی، هوا و فضا، فن آورهای هسته‌ای و نانو و... به‌ خوبی درخشید و امروزه ایران اسلامی به یک قدرت جهانی تبدیل شده است؛ لذا دشمنان نمی‌توانند تحمل کنند و با استفاده از شعارهای انحرافی، فریب می‌دهند؛ زیرا هدف آنان ضربه زدن به نظام، امنیت، استقلال و دین است.

وی در ادامه پژوهش را محور اساسی رشد و آبادانی کشور مطرح کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات موجود در شهرستان، اعم از تراکم جمعیت و کمبود فضاهای آموزشی، دانش‌آموزان بهارستانی در تمامی عرصه‌ها پیشتاز هستند و با افتخار آفرینی‌های کشوری و بین‌المللی خود، نام این شهرستان را در زمره موثرترین شهرستان‌ها قرار می‌دهند و لازم است تا با شناسایی و حمایت از استعدادهای این پژوهشگران، به موفقیت آنان کمک کنیم.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار