معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

بزرگترین رویداد دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای در ملارد برگزار می‌شود

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری بزرگترین رویداد دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای در این شهرستان، با هدف ترغیب نوجوانان به تفریحات سالم خبر داد‌.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین رویداد دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای در ملارد برگزار می‌شود

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: «ملارد میزبان اختتامیه این رویداد بزرگ است که قرار است در فرهنگسرای بعثت صفادشت با برنامه‌های جانبی متنوع برگزار گردد و متولی این برنامه بنیاد ملی بازی‌های رایانهای و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند».

وی ادامه‌داد: «علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت در تمامی سنین می‌توانند‌‌ برای ثبت‌نام در این رویداد، در سایت http://Baazico.ir ثبت‌نام کنند».

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد بیان تشریح کرد: «اکثر مخاطبین بازی‌های رایانه‌ای، نوجوانان هستند و بنابراین لازم است که برای این موضوع برنامه‌ریزی داشته باشیم».

حضرتقلی افزود: «امروزه در دنیا به بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یک سرگرمی نگاه نمی شود بلکه به عنوان یک رسانه مهم و همگانی از آن استفاده می‌شود و این موضوع ضرورت توجه دستگاه‌های فرهنگی کشور را به این مسئله بیشتر می‌کند در سنین نوجوانی، دانش‌آموزان، شور و نشاط زیادی دارند بنابراین بهتر است آن‌ها را یه سوی تفریحات سالم ترغیب کرد».

این مقام مسئول تأکید کرد: «مهلت ثبت‌نام برای دانش‌آموزان تا ۱۰ آذرماه سال جاری تعیین شده است و این مسابقات با محوریت بازی‌های پرطرفدار و سالم مثل فوتبال و همچنین بازی‌های ایرانی برگزار می‌شود».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار