پوشش صد درصدی حجم ابلاغی طرح کمیساریا در استان بوشهر

بوشهر (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 100 درصد حجم ابلاغی طرح کمیساریا در استان بوشهر تحت پوشش قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۲۵۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پوشش صد درصدی حجم ابلاغی طرح کمیساریا در استان بوشهر

میلاد حبیبی‌نیا در بازدید از کلاس سوادآموزی طرح کمیساریا در شهرستان دشتستان اظهار کرد: دوره آموزشی طرح کمیساریا 5 ماه به طول می انجامد و پس از برگزاری امتحانات پایانی در صورت قبولی سوادآموز، مدرک معادل سوم ابتدایی به سوادآموز اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: طرح کمیساریای عالی پناهندگان (سوادآموزی اتباع خارجی ساکن در جمهوری اسلامی ایران) در سال جاری در شهرستان‌های دشتستان، دیر، کنگان در حال اجرا است.

حبیبی‌نیا با بیان این که هدف اصلی طرح کمیساریا‌ تسهیل در ارائه خدمات سوادآموزی به اتباع است، خاطر نشان کرد: طرح کمیساریای عالی پناهندگان طی تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین سازمان نهضت سوادآموزی، دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور اجرا می‌‌شود.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی با بیان این که کیفیت بخشی به محتوای آموزشی از اولویت‌های سوادآموزی تلقی است، اضافه کرد: در این طرح، آموزش سوادآموزان به شیوه حضوری و گروهی است و تمام مراحل اجرای این طرح اعم از شناسایی، ثبت نام، آموزش و برگزاری آزمون پایانی با نظارت دفتر محلی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار