مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

تمام اقوام و مذاهب با هم در «یک‌صدا ایران»

زاهدان (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان گفت یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد ملی «یک‌صدا ایران» تحکیم وحدت بین اقوام و مذاهب است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تمام اقوام و مذاهب با هم در «یک‌صدا ایران»

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رویداد یک صدا ایران با همکاری آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حوزه هنری و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: ۱۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی سال اولی که دهه هشتادی هستند در ۴ رشته هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، ادبیات و چند رسانه‌ای به تولید آثار می‌پردازند.

وی افزود: جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی با عنوان رسانش توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود که خروجی چهارمین دوره رسانش به سمت رویداد یک صدا ایران سوق داده شد.

وی با بیان اینکه رویداد یک‌صدا ایران در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: این رویداد در استان تهران برگزار شده و در استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است‌.

وی اضافه کرد: بخش هنرهای تجسمی مانند طراحی و پوستر، تصویرسازی و عکاسی، بخش هنرهای نمایشی مانند استندآپ، تئاتر صحنه‌ای و میدانی، بخش چند‌رسانه‌ای مانند پادکست، ویدئوکست و تولید فیلم کوتاه و بخش ادبیات هم روایت‌نویسی و داستان‌نویسی است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه منتورها و راهنماهای دانش‌آموزان در این رویداد توسط حوزه هنری هماهنگ شدند، افزود: این برنامه در کانون فرهنگی - تربیتی حیات طیبه زاهدان در حال برگزاری است و دانش‌آموزان شیعه و سنی از سراسر استان در این رویداد شرکت می‌کنند و پیام وحدت را منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نخبه‌پروری و زبده‌پروری است، افزود: ارتباطات و رسانه، تأثیرات اجتناب‌ناپذیری در زندگی فردی و اجتماعی ما دارد؛ این تاثیرات نه تنها در زندگی فردی و اجتماعی بلکه در کل معادلات بین‌المللی، اثرات خود را نمایان می‌کند.

سالاری با بیان اینکه مولفه‌های قدرت از قدرت سخت به قدرت نرم رفته است، افزود: رسانه مهم‌ترین سلاح در عرصه جنگ نرم می‌تواند باشد و ما در یک صدا ایران، نوجوانان مستعد در حوزه رسانه را شناسایی کرده و در این زمینه تربیت می‌کنیم.

وی به اهداف رویداد یکصدا ایران اشاره کرد و گفت: گسترش سواد رسانه‌ای بین دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی، شناسایی استعدادهای رسانه‌ای و پرورش و تقویت نیروی انسانی توانمند و انقلابی در حوزه رسانه از جمله اهداف این رویداد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار